vrijdag 6 februari 2015

I Love...Hartjes!

Eigenlijk ben ik soms best wel een beetje een vreemde. Ik hecht bijvoorbeeld helemaal niet aan Valentijnsdag, maar ben wel behoorlijk gek op de vorm van hartjes. Voor mij zijn periodes zoals Valentijnsdag, maar ook Moederdag hierdoor genieten.In de winkels word je overspoeld met allerlei leuke producten in hartjes vorm.. In de loop der jaren heb ik best wel veel plaatjes bewaard, en daarvan wil ik er een paar van met jullie delen...gewoon omdat ze leuk zijn..




Of dit setje schattige handgemaakte stoffen applicaties van rozen hartjes wat je kunt kopen voor 2,75 op de website vanNostalgie & Brocante. Die zijn toch toch ontzettend leuk?

Wat denk je van die lekkere koekjes die ik vond op de website van taarten decoreren.com ? Daar wil je geen eens een hapje van nemen, zo mooi!


En ding is zeker, als ik een verjaardagstaart ga krijgen wil ik graag deze schattige kaarsjes, die op een cocktailprikkertje staan,  Ze zijn te koop zijn bij de Fopartikelenwinkel en kosten  3, 50







Jammer genoeg zijn ze momenteel niet op voorraad , maar ik vind ze helemaal geweldig. Deze zilveren oorbellen met kristal, Ik vond deze mooierdjes op de website van bestyoubeauty.nl, de prijs is  31, 95

wat et denken van deze gelukshormoontje, heerlijk en te koop bij La Place voor  2,95



Van deze zeepjes sloeg mijn hartje echt een slagje over, je kunt ze kopen per 5 stuks voor  4,50 bij JoyatHome, Wat zijn ze leuk!

Ik kan de komende tijd letterlijk en figuurlijk mijn hart weer ophalen, Ik word er wel een beetje blij van eigenlijk..

Vind jij de hartjesvorm ook zo leuk?



16 opmerkingen:

  1. Hier in huis kom je ook heel veel hartjes tegen :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral die kaarsjes vind ik ontzettend leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartjes zijn ook ontzettend leuk. De hartjes-kaarsjes vind ik het schattigst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook gek op hartjes en vooral op de kamer van mijn dochtertje zie je ze terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, ik vind vooral de zeepjes heeel erg leuk. Ik wil voor mijn vriend nog even iets leuks bedenken voor Valentijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat een leuke dingen!! <3 ik hou ook van hartjes!! super leuk :) En ik doe ook zeker niet mee aan Valentijnsdag...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze tijd van 't jaar hou ik ook wel van hartjes, ja :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooo zelf ben ik ook helemaal gek op hartjes, ik denk wel iedere vrouw of meisje :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben gelijk helemaal in de valentijnssferen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die zilveren oorbellen zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartjes zijn ook zoo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet het er allemaal leuk uit! Zelf ben ik ook gek op hartjes en dan vooral bij sieraden.

    BeantwoordenVerwijderen