vrijdag 31 oktober 2014

Opgebruikt: in Oktober ...



Deze maand stond ik toch weer een beetje verbaasd over hoeveel er in het mandje lag, van de opgebruikte producten. Ik had het niet verwacht, het is namelijk helemaal niet spectaculair.. Ben je nieuwsgierig? Kijk dan even mee naar de inhoud van dat mandje..




Sanex, shampoo Normaal haar, een product waar ik heel tevreden over was en ik zeker nog eens aan zou kunnen schaffen  (Review )

Nivea conditioner Hydro Care, eerlijk gezegd was dit niet een product waar ik heel vrolijk en blij van werd, ondanks dat ik best wel een Nivea liefhebster ben, Ik ben niet van plan om dit product nog eens aan te schaffen  (Review )

Yves Rocher, Culture Bio Honing & Muesli douchecreme, Deze heeft behoorlijk lang op het plankje van de douche gestaan. Hij was heel erg lekker, maar ikzelf vond hem niet echt heel geschikt voor een snelle douche, maar wel om echt lekker van te genieten. Deze schaf ik hoogst waarschijnlijk wel weer aan om dat het een fijn product is ( Review )

Kruidvat, creme douche, Almond, Een budget product. mild voor de huid, wel kreeg ik na dat ik hem dagelijk eht idee, dat hij een beetje verbrande geur had. Ik denk niet dat ik deze vaker aan zal schaffen.


Saffron, Eye & Face make up remover. Deze kreeg ik ooit in een pakketje wat mijn man had gekocht, een fijn product, door de kleine verpakking prettig voor op reis. Deze zou ik wel weer aanschaffen.

Oral B, 3D white Luxe..Deze tandpasta heeft een heel sterke mint smaak en dat vind ik niet prettig. Ik zag niet dat mijn tanden witter werden...deze tandpasta is niet voor herhaling vatbaar, voor mij!

Nivea Satin, Sensation, deodorant, een handige mini verpakking, handig om mee te nemen...ik koop hem voorlopig niet meer , ook al is hij fijn...eens iets anders proberen is ook wel leuk!

Farmaline lipbalsem, Deze lipbalsem was zo onwijs fijn, verzorgend en romig en zal zeker aan wezig zijn bij mij volgende bestelling bij Farmaline..


Herbacin, Wuta Kamille Handcreme, deze wasecht heerlijk en ik vond hem ook erg zuinig in gebruik. Ook was hij praktisch om mee te nemen omdat het blikje zo heerlijk compact was.Ik moet strakjes even de deur uit en waarschijnlijk schaf ik dan bij Kruidvat direct een nieuwe aan.. ( Review )



Teddy Care, Facial Wipes, een budget product wat wel voldoet en ik in eerste instantie wel tevreden over was. naarmate de verpakking meer gebruikt werd , werden de doekjes na he veelvuldig openen van de verpakking toch iets droger...Ik zou de overweging wel maken om deze opnieuw aan te schaffen voor bv een vakantie  ( Review )

Montangne Jeunesse ,Spa Hair Masque,...dit masker was heerlijk voor mijn haar nadat ik het net een kleurspoeling had gegeven, Dit is een heerlijk product, wat ik zeker nog wel aan zou schaffen.

De wattenschijfjes van de Hema, vind ik heerlijk en ook het Fizzy Tablet van de Hema blijmakertjes kan ik echt iedereen aanraden...

Ben jij bekend met deze producten?
En zo ja, wat vind je van het product?

31 opmerkingen:

  1. Zijn inderdaad veel producten die je hebt opgemaakt, daar kom ik zelf echt niet aan. Alle producten heb ik zelf nog nooit gebruikt. Wel heb ik andere varianten van Nivea gebruikt die mij goed bevielen, maar deze loop ik voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zelf ben ik ook echt een Nivea liefhebster vandaar dat ik het ook een beetje een tegenvaller vond da tik van deze niet vrolijk werd..zulke dingen kunnen gebeuren jammer...dat wel!

      Verwijderen
  2. Je hebt inderdaad veel opgemaakt :)
    Er zitten fijne producten tussen, de Honing douchegel van Yves rocher staat ook onder me douche heerlijk zoetig!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de honing douchegel van Yves Rocher is ook erg lekker...Ik kan die iedereen aanraden....

      Verwijderen
  3. Mooie producten heb je weer opgemaakt, zo'n haar masker van Montagne Jeunesse zou ik nog wel eens willen proberen x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn haar heeft er ook echt een oppepper van gehad, erg aangenaam...

      Verwijderen
  4. Wat veel inderdaad, fijne spulletjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker veel :-) ik ken vrijwel geen producten uit dit rijtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow veel zeg! Ik ben denk ik niet bekend met deze producten.. wel eens gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hier gaat vooral de lippenbalsem de laatste tijd erg snel, heb er echt last van met dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier ook, ik heb er in 3 maanden 3 haast helemaal opgebruikt en dan ligt hij alleen nog maar in het bakje naast mijn laptopje....en ook echt helemaal op !

      Verwijderen
  8. Fijne producten !
    Ik volg je trouwens vanaf nu via bloglovin! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke producten Petra, weer erg veel opgemaakt zo te zien! Leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel opgemaakt! wat gebruik je toch veel fijne producten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het zo leuk om allerlei ( voor mij ) nieuwe dingetjes ui te proberen , ik geniet er echt van!

      Verwijderen
  11. Ik vind dit persoonlijk één van de leukste artikelen om te zien. Snuffelen in andermans ehh afval?! ;-) Je hebt veel opgemaakt! De deodorant van Nivea is fijn, hè? Jammer dat je 'm niet meer opnieuw koopt. Ik probeer graag andere producten uit, maar qua deodorant gebruik ik al jarenlang hetzelfde merk: Nivea.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, je lijkt mijn man wel, die zei toen ik fotos aan het maken was: Sta je nu de inhoud van de prullenbak te fotograferen?....dan lig ik helmaal dubbel want zo ervaar ik eht ook, een beetje gluren in de cosmetische prullen bak van een ander, en zelf vind ik het ook leuke artikelen om te kijken en lezen..De nivea deo is echt fijn, maar ik heb er nu 3 opgemaakt in mijn sporttas, en eigenlijk wil ik nu weer een andere proberen, dat is de enige reden voor de verandering...

      Verwijderen
  12. Wat heb je veel opgemaakt deze keer!
    Dat haarmasker lijkt me fijn!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het haarmasker was erg fijn, ik had het niet verwacht maar het was echt goed!

      Verwijderen
  13. Veel opgemaakt!
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je heerlijk veel opgemaakt!!! Kan je nu weer aan een schone lei beginnen voor de nieuwe maand ;) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de bak is weer helemaal leeg, op de laatste dag van de maand...haha, dit si trouwens het enige artikel waarvoor ik elke maand een vast dag aanhoud...gr. Petra

      Verwijderen
  15. Wat heb je een hoop opgemaakt zeg! Ik ken ze allemaal nog niet. Vooral het haarmasker klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het haarmasker is inderdaad heerlijk, echt een aanrader...

      Verwijderen
  16. Ik wilde toevallig gisteren nog die tandpasta kopen (was niet aan toegekomen), jammer dat je hem vindt tegenvallen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, de tandpasta, ik ben er niet kapot van , vind hem te sterk van smaak, maar dat is natuurlijk wel iets persoonlijks, vind ik1

      Verwijderen