woensdag 13 januari 2016

Review: Biomed..probleem specifieke creme....Fresh eyes...


Bij sommige producten vraag ik mij toch stiekem toch altijd af, ...Zouden ze echt helpen? Omdat ik soms slecht slaap en ik ook wat ouder aan het worden ben, heb ik de laatste tijd soms hinder van een uiterlijk probleempje wat haast niet te verbergen valt...Ik heb regelmatig last van "wallen" onder mij ogen..Toen ik enige tijd terug benaderd werd door Biomed om een aantal producten te testen , wist ik dat het echt een buitenkansje was om een natuurlijk probleem specifiek product, wat wallen zou verminderen te testen.

Bio med fresh eyes, bevat namelijk Boekweit wax, een uniek natuurlijk ingrediënt met een anti-zwellingsfunctie om zo gezwollen ogen (en/ofwallen) te verminderen. De  Mangoboter en Aloë Vera in de oogcreme zorgen voor optimale vochtinbreng . De katoenzaadolie die in de creme zit stimuleert en versterkt de celvernieuwing . Dat klinkt eigenlijk helemaal niet verkeerd, Fresh Eyes heeft daardoor eigenlijk een  dubbele functie. Het verminderd gezwollen ogen en het versterkt, vernieuwd en revitaliseert het de huidcellen.

Lees je even mee wat mijn ervaringen met Biomed Fresh Eyes zijn?



De oogcreme zit in een eenvoudige wat medisch ogende verpakking..Zelf vind ik het hierdoor juist wat chique uitzien. Op de verpakking staat een mooi ingestanste zilverkleurige merknaam. ook kun je duidelijk zien dat fresh eys voor 99,7% natuurlijk is en dat het erg geschikt is voor de gevoeligere huid...


Als je het doosje opent zie je dat het doosje niet alleen een tube Fresh eyes bevat, maar ook een bijsluiter...Deze is geschreven in zowel de Duitse als Engelse taal...maar eventuele extra informatie kun je natuurlijk ook nog opzoeken via de website van Biomed
Op de website is alle informatie eventueel ook nog in het Nederlands op te zoeken



 De tube zelf heeft een inhoud van 15 milliliter. Hij is van stevig materiaal en heeft een heel apart vormgegeven zilverkleurige dop...Ook deze tube vind ik een erg chique uitstraling hebben...


Op de achterzijde van de tube staat in zowel engels als duits een product omschijving. die erg duidelijk leesbaar is...ook staat er onderaan op de tube een pictogram waarmee men laten weten dat het product na openen 6 maanden houdbaar is...


De creme zelf is wat romig, zonder vettig aan te voelen. Er zit een heel natuurlijk ontzettend licht geurtje aan, zeker niet overdreven of irriterend aanwezig...

Het is de bedoeling dat je deze creme 2 maal per dag aanbrengt onder de ogen...
Zelf beng ik deze creme op een zachte, lichtjes kloppende manier aan op mijn wallen..


 Eigenlijk stond ik een beetje verbaasd van het gebruik van deze oogcreme om mijn wallen te verminderen...ik had in eerste instantie het idee dat deze creme een ietwat koelende werking had op mijn wallen. Zelf vond ik het aangenaam aanvoelen op de huid onder mijn ogen.. Het product is lekker zuinig in gebruik. Een "erwtje" Fresh eyes is genoeg voor de beiden wallen......Ik had wel het idee dat de wallen onder mijn ogen verminderd zijn, al blijf ik het wel lastig vinden om dit met 100% zekerheid te zeggen...De ene "wallen" dag is tenslotte de andere niet..

Biomed Fresh eyes,  is te koop bij de  Viata online apotheek voor de prijs van 19,99.
ook kun je Bio med natuurlijk volgen via Facebook , zodat je op de hoogte blijft van de andere Biomed producten.

Heb jij vaak last van "wallen"?





( Dit artikel bevat een product werd mij aangeboden om te testen. Dit heeft geen enkele invloed op mijn mening over het product)

12 opmerkingen:

  1. Stimuleert en versterkt de celvernieuwing dat klinkt helemaal niet verkeerd. Nu ik je review lees heb ik spijt dat ik dit product niet gekozen heb. Maar met welke creme dan ook verwacht ik ook nooit honderd procent optimaal resultaat. Want dat klinkt onmogelijk. Als het helpt ben ik er wel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm.. damn.. Had ik deze nou ook maar gekozen. Helaas kon ik tegen 2 van de producten die ik kreeg niet goed. Dus heb alleen het masker die erg fijn is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm, ik twijfel een beetje over de werking. Maar ik ben wel erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja lastig inschatten he met wallen. Elke dag is weer anders, haha. Dan moet je weer kijken hoe je wallen ervoor staan. :P Het lijkt mij een fijn product, alleen weet niet of ik het nou echt zou kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mja, de ene dag ziet je oogcontour er superfris uit en de andere alsof je net een week lang geen slaap hebt gehad, ik ken dat... Maar op 't eerste zicht klinkt dit toch allemaal wel veelbelovend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt als een fijn en goed product! Elke dag is inderdaad anders. ik heb zelf nog geen last van wallen.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel moeilijk inschatten met wallen, je hebt ze de ene dag meer als de andere dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt als een fijne oogcréme, ik heb niet zo snel last van walletjes :). Ik heb wel last van donkere kringen onder mijn ogen, zo irritant!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt als een fijn product. Het is inderdaad wel moeilijk in te schatten want zoals je zegt is de ene wallen dag de andere niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wallen blijven een lastig dingetje. Je hebt vet en vochtwallen. Volgens mij was het zoiets dat als je gaat liggen en de wal wordt platter, dan is het een vochtwal.
    Ik snap dat dit moeilijk is om te testen, ik heb het ook met veel producten. Koude lepels, komkommer en theezakjes maken wallen ook even minder; wallen zijn hardnekkig om die te lijf te gaan. (helaas weet ik er alles van...gelukkig heb ik nog wat in mijn pipetje zitten, trekt optisch mijn wal even weg)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat dit product vrij koel is waardoor het me ook heerlijk lijkt om deze te gebruiken. Alleen twijfel ik altijd over de werking van dergelijke producten...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb de creme enkele dagen gebruikt. Maar vanochtend gebeurde er iets vreemds. Mijn huid onder de oogwallen werd erg warm en rood. Ik voelde het, want ik liep buiten. Thuisgekomen was het warmtegevoel wel wat weggetrokken, maar t is toch vreemd. Ik wacht nu een paar dagen en ga het dan nog eens proberen. Wat ik niet vind kloppen is dat de bijsluiter alleen in duits en engels is. Slechte zaak.

    BeantwoordenVerwijderen