donderdag 21 augustus 2014

"Love in a Box" inspiratiekaartjes!....


Een tijdje terug kreeg ik een ontzettend leuke cadeautje van iemand die heel goed begreep dat ik het, op dat moment niet altijd heel erg makkelijk had en best wel een klein steuntje in mijn rug kon gebruiken...Ik kreeg namelijk een "love in a box"! Een "love in een box" is ook leuk om bijvoorbeeld aan een bruidspaar, goede vriendin of om als kraamcadeautje te geven.

Kijk je even mee met mij hoe geweldig leuk , persoonlijk maar vooral inspirerend een "love in a box" is?


Een Love in a box is een klein doosje, met een aantal persoonlijke inspiratiekaartjes er in. Er zit een klein extra armbandje om het doosje heen wat, de ontvanger, kan dragen als reminder of als vriendschapsarmbandje.


Als je het doosje opent zie je een mooi kartonnen kaartje om de inspiratie kaartjes heen gevouwen zitten, met aan de binnenzijde beschreven, wat de bedoeling van de kaartjes is.



Hieronder zie je een aantal kaartjes uit mijn persoonlijke "Love in a box ". Alle kaartjes hebben een inspirerende tekst en in mijn geval een foto, die ik zelf gemaakt heb. En doordat ik ze zelf gemaakt heb , hebben ze ook echt betekenis voor mij. Hierdoor zij de kaartjes zo ontzettend persoonlijk geworden. En hebben deze mij veel, kracht, wijsheid en inzicht verschaft.



Het kaartje hierboven is voor mij heel bijzonder, vanwege de tekst, maar ook vanwege die foto.
Mijn kater Simba overleed afgelopen November op de respectabele leeftijd van 21 jaar. De tekst vind ik prachtig, in combinatie met de foto Ik heb veel kracht gehaald uit dit prachtige kaartje.



Zien jullie de mooie tekst die naast mijn foto staat? Hoe toepasselijk kan het zijn? Of wat denken jullie van de onderste foto?...Het uitzicht vanuit mijn eigen woonkamer!....En de foto van de boomstronken met de harten erop!...Mijn eigengemaakte, persoonlijke foto's op inspiratiekaartjes! Hoe leuk is dat?


De persoon die ze aan mij cadeau gaf, vertelde mij, nadat ik er meer over vroeg, dat het bestellen van een persoonlijke "love in a box" makkelijk ging via de website van "Love in een box". De website kan je Hier vinden. Ook zijn er diverse setjes te bestellen met prijzen vanaf € 17,95
 ( Exclusief armbandje en portokosten) 

"Love in a box" kan leveren binnen 2 dagen nadat de betaling voor de box ontvangen is. Ook leveren zij in België en het is zelfs mogelijk om Engelstalige kaartje te bestellen.

Hadden jullie wel eens van "Love in a Box" gehoord?







14 opmerkingen:

  1. Wat super lief dat je dit hebt gekregen :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi cadeau! Die kaartjes zijn echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief!
    Het ziet er erg leuk uit!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Had er nog nooit van gehoord, wat prachtig en lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk om dat zo gepersonaliseerd te hebben. Inspiratiekaartjes zijn vaak echte eye openers en zo vind ik ze echt dubbel tellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk! Had hier nog niet eerder van gehoord. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wa ontzettend leuk, origineel en prachtig.! ♥ ga zeker even een kijkje nemen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat lief! Dit is echt leuk om te krijgen als het even niet goed gaat. Prachtig! Ik heb trouwens nooit van deze love box gehoord. Ga straks even kijken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuk idee dit, ook dat je de kaartjes met foto's helemaal kunt personaliseren! Lief dat je dit hebt gekregen. :) Ik vind de prijs zelf wel een beetje hoog voor mijn doen, maar dit kan ik natuurlijk ook makkelijk zelf maken, echt een superleuk idee deze kaartjes, ziet er ook meteen zo leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOh, erg leuk ideetje en superlief om cadeau te doen :)! Ik kende dit concept helemaal nog niet, maar ga ik zeker overwegen als ik nog eens een cadeautje moet geven!

    BeantwoordenVerwijderen