woensdag 20 augustus 2014

Review: Kruidvat , Kokos shampoo



Nadat ik een aantal malen op de diverse blogs zeer wisselende ervaringen las van de Kruidvat Kokos shampoo, besloot ik een tijdje terug deze ook eens aan te schaffen. Tenslotte zal je om een goede mening te vormen, gewoon uit eigen ervaring moeten spreken.

Natuurlijk kocht ik tijdens zo een aanschaf- expeditie van het  Kruidvat meer dan de bedoeling was Zodoende stond deze Shampoo een tijdje tussen de andere flacons op het plankje van de badkamer.Toch werd hij niet vergeten in ons miniatuurhuishouden en regelmatig rook het in ons huis naar Kokos.



De fles van de shampoo , heeft een heerlijke frisse, zomerse uitstraling door zijn helderblauwe kleur. Het gebruik van de bruine tint van het logo is wel een toevoeging die zeker geen goedkope uitstraling geeft aan de flacon.


De fles is lekker groot en heeft een inhoud van 500 milliliter. je kan de fles openen door middel van een klikdop, erg handig en het gaatje waardoor je de shampoo op je handen kan doen is zeker niet te groot. Zodra je de klikdop opendoet komt je directe en heerlijke kokosgeur tegemoet,...heerlijk!


Op de achterzijde van de flacon staat een duidelijk product omschrijving en een duidelijk leesbare ingrediënten lijst, erg handig want op de een of andere manier denken fabrikanten toch dat wij allemaal zeer kleine lettertjes kunnen lezen.



De shampoo zelf is een beetje witachtig maar nog wel transparant van kleur, de substantie is stevig en dat is wel prettig. Als je de shampoo gebruikt schuimt hij behoorlijk en dat vind ik zelf wel prettig. de geur is niet overheersend aanwezig tijdens het wassen.



Alleen jammer dat het haast helemaal verdwenen is als je haar helemaal uitgespoeld is. En zodra het helemaal droog is ruik je het helemaal niet meer.



Conclusie:

Ik ben tevreden over deze Kokos shampoo van het Kruidvat. 
Mijn haar voelt na het wassen met deze shampoo redelijk zacht aan, en dat wil heel wat zeggen, want als ik geen crèmespoeling gebruik denk je echt dat mijn haar touw is. Zo stug en onhandelbaar voelt het dan aan.

De shampoo voldoet ruim aan de verwachtingen die je mag hebben voor een shampoo in deze prijsklasse...Hij koste namelijk € 0,99 cent , bij het Kruidvat toen ik hem aanschafte...Deze budget shampoo, heeft zijn plekje op het plankje in de badkamer dik verdiend.


Wat zijn jouw ervaringen met de Kruidvat huismerk shampoo's?



28 opmerkingen:

  1. Deze variant ken ik nog niet maar lijkt mij vanwege de kokos erg lekker om te gebruiken x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben tevreden met deze shampoo, en dat wil echt heel wat zeggen....xx

      Verwijderen
  2. Ik sla hem over! kokos BAH! haha... Mijn vriend overigens is er gek op, dus misschien voor hem dan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldig deze reactie die vanuit je tenen komt....tof, daT kan ik wel waarderen...

      Verwijderen
  3. Lekkere budget shampoo! En kokos.. heeeerlijk! Jammer dat de geur zo snel weg is..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de shampoo is echt mooi budget geprijsd.....en dat vind ik top!

      Verwijderen
  4. Oeh... Kokos geur klinkt zo heerlijk!
    Zal ik zeker eens proberen deze budget shampoo :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad wel een product wat heerlijk budget is en leuk om te proberen...
      groetjes Petra xx

      Verwijderen
  5. Ik ben een grote fan van alles wat met kokos te maken heeft dus deze ga ik zeker aanschaffen! Heerlijk. Ook echt geen geld 0,99€!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. voor de prijs kan je inderdaad zo een shampoo nog eens uitproberen, lijkt mij!

      Verwijderen
  6. Klinkt fijn! Wel jammer dat de geur niet zo goed blijft hangen. Ik vind het altijd wel lekker om gedurende de dag mijn haar zo nu en dan nog heerlijk te ruiken. Maar voor het prijsje kun je dat natuurlijk ook niet echt verwachten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat vind ik inderdaad wel jammer van die geur, maar tja las dat het enige minpuntje is dan vind ik daar wel mee te leven eigenlijk!

      Verwijderen
  7. Ik heb deze shampoo juist nog niet voorbij zien komen, ik zie hem bij jou voor het eerst! Ik ben zelf eigenlijk niet zo van de kokos, dus ik zou hem voor mezelf niet zo snel kopen, wel jammer van de geur ook dat hij niet zo blijft hangen! Het is dat deze in kokosgeur is, anders had ik hem alsnog gaan halen. ;p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien als je bij het kruidvat bent, dat je dan eens kan kijken in eht assortiment van deze huismerk shampoos , ze hebben bet wel aardig wat variaties, zoals bv Argan...en die is ook best fijn!....

      Verwijderen
  8. Lijkt me een fijne shampoo! Als t in de actie komt wil ik t zeker aanschaffen :) heerlijke review weer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze shampoos zijn redelijk vanaak in de actie van het kruidvat, 2 voor de prijs van 1 of de 2e de halve prijs....dat zijn echt leuke aanbiedingen....

      Verwijderen
  9. Ohhh leuk! Ik heb er geen ervaring mee, maar kokos lijkt me eigenlijk wel lekker! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is inderdaad een prettige shampoo, maar ieder mens ervaart producten echt wel een beetje anders heb ik gemerkt!

      Verwijderen
  10. Ik heb nog nooit een shampoo van de Kruidvat geprobeerd maar ik geloof direct dat het fijn is, aangezien Kruidvat over het algemeen een fijn huismerk is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook altijd behoorlijk tevreden of de huismerk producten van het Kruidvat....dus ook deze viel niet echt tegen...

      Verwijderen
  11. kokos kan enorm overheersend zijn, gek dat deze helemaal weg valt. maar hé, als de dop "klik" zegt, moet het wel een goed product zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah "Klikkkkkk" Loes, dat is volgens Lexa altijd goed!....Inderdaad Kokos is behoorlijk overheersend en vandaar dat het jammer is dat de geur snel vervaagd in je haar....en de dop zegt inderdaad klik!

      Verwijderen
  12. Ik heb zelf nog nooit shampoo van de Kruitvat gebruikt. Ik heb altijd het idee dat het minder goed is als ern bekend merk, erg eigenlijk ;-) maar eerlijk deze klinkt toch wel heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach welnee, dat is toch helemaal niet erg dat je dat denkt...Zelf denk ik dat niet alles even geschikt is voor iedereen, en dat het gewoon uitproberen is...Ieder mens is verschillend, elke huid is verschillend en elk haar ook....leuke en open reactie gaf je onder mijn artikel, dat kan ik erg waarderen...

      Verwijderen
  13. Heerlijk kokos!
    Krijg altijd een vakantie gevoel van die geur.
    Heb juist de moroccan argan oil shampoo van Kruidvat gekocht en ben daar ook erg benieuwd naar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kokos geur is ook erg lekker, helemaal omdat gevoel een beetje vast te houden...de moraccan argan oil shampoo heb ik ook eens gebruikt die beviel ook wel goed

      Verwijderen