donderdag 24 juli 2014

Douglas, Nails, Hands Feet, 3 in 1 Nailpolish...



Soms word je aandacht getrokken als je in een winkel bent door een product of concept wat je eigenlijk helemaal niet kent. Ik had dit afgelopen week.  Op de toonbank van parfumerie Douglas stond een bak met daarin? Ja, wat waren het eigenlijk? Nagellak? Toen ik er eentje in mijn handen nam en even nader bekeek zag ik dat het  Douglas, Nails, Hands en Feet, 3 in 1 nagellak was. Het zag er handig uit en daarom besloot ik er eentje te kopen.



De 3 in 1 nagellak combineert eigenlijk de 3 lakjes in 1 in een handig pen-formaat verpakking.De pen bevat aan de ene zijde een transparante lak, die functioneert als basecoat en topcoat, en aan de andere zijde een gekleurde 'Creamy Nude' lak...

Wil je weten hoe deze beviel? Lees dan nog eventjes mee...

De flacon heeft dus een pen achtige uitstraling, en is 12 centimeter lang. De uiteinden zijn aan beiden zijden glazen flaconnetjes met in het midden een plastic gedeelte van 3,8 cm. Dit plastic gedeelte  bevat aan beide zijden een kwastje. De flaconnetjes sluiten met een schroefsluiting...Het product staat in paarse letters aangeduid op het plastic middenstuk. Beiden flesjes hebben een inhoud van kleine inhoud van 4 ml.


De beide kwastjes zijn wit en vrij smal...Zelf vind ik dat wel prettig omdat je dan niet snel geneigd ben om te veel te gebruiken of je nagelriemen onder te smeren..De blanke lak heeft wel een nadrukkelijke geur.



Hoe werkt het?

Allereerst gebruik je de transparante lak als basecoat,. Deze egaliseert tevens de nagel. Eerlijk gezegd vind ik dit er best mooi uitzien. Glanzende nagels zien er best wel heel erg gezond uit.


Vervolgens gebruik je dan de gekleurde lak over de hele nagel. Ik geloof mijn ogen niet, want waar is het heel lichte tintje? Ik zie er helemaal niets van en hierdoor besluit ik er na het goed te hebben laten drogen, nog een laagje op te smeren...En dan zie ik pas een minimaal verschil...Nu is het wel een lakje,genaamd Creamy nude.... maar toch! Dit had ik niet verwacht.


Ik besluit om toch maar de transparante lak over de laagjes aan te brengen, als topcoat!....Voor een langdurig resultaat...het ziet er keurig en erg natuurlijk uit..Maar net iets te natuurlijk en Nude naar mijn zin...Omdat ik het resultaat teleurstellend vind bezoek ik even later ga ik op de website van Parfumerie Douglas op zoek naar de beschrijving Misschien dat ik kan ontdekken wat er niet helemaal goed is gegaan...

Even zit ik verbaasd naar de website te kijken, ..Ik blijk helemaal niets fout te hebben gedaan...dus dit effect hoort zo te zijn. Wel blijkt deze 3 in 1 nagellak  in 2 verschillende nude tinten te bestellen is op de website voor 4 euro 95  per stuk!

Heb jij wel eens een product gekocht waarvan je niet goed wist wat de bedoeling ervan was?
Of een totaal andere verwachting had?

Groetjes Petra





7 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel een heel handig product, leuk bedacht! Ik koop ook weleens producten die mij aantrekken en die ik nog niet ken, leuk om thuis uit te proberen. Soms laat ik mij ook informeren in de winkel :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi nou op dat gebied ben ik gewoon een rare ...ik ben helemaal nog niet zo thuis in al die handige producten, dus sleep ik van alles en nog wat mee naar huis en dan denk ik bij mijzelf.... jaaaaah en nu? het is erg handig bedacht....

      Verwijderen
  2. Heel erg handig product :)! En een mooi prijsje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klinkt als een fijn en handig product ♥

    BeantwoordenVerwijderen