donderdag 19 juni 2014

Review: M.n. me now Generation Long Lasting LipGloss ...no. 36

Voor alles komt een eerste keer in je leven en dat geld ook voor het schrijven van een blog over een Lip gloss of Lipstick. In dit geval word het een Lipgloss, die ik gewonnen had bij een winactie. Op het moment dat ik met deze kleur in mijn hand stond was het echt liefde op het eerste gezicht. Deze kleur is duidelijk een kleur die mij heel erg aan spreekt. Alleen ben ik niet zo een lipgloss type, want ik houd wel van glimmend, maar eigenlijk niet op mijn lippen...



M.n. me now Generation Long Lasting LipGloss ...Ik moet eerlijk zeggen, ik had nog nooit van het merk gehoord en ook deze vorm van Lipgloss verpakken was mij volkomen onbekend.. Hij heeft de vormgeving van een reageerbuisje , is doorzichtig, waardoor de kleur goed zichtbaar is.....Hij heeft schroefdraad bij de sluiting, een zwart schroefdopje, met een platte bovenkant.. Door deze vorm blijft de Lipgloss eigenlijk niet staan.. Er staan zilverkleurige lettertjes op het buisje, en hierdoor vond ik het lastig om te lezen welk merk het was en wat er nu daadwerkelijk in zat.


 
Als ik het buisje opendraai, ruikt de Lipgloss lekker, niet erg sterk chemisch, wel zoetig. het stokje waarmee je de Lipgloss, opbrengt is vrij lang zodat deze ook de onderkant van het buisje bereikt...Ook is de opening van het buisje niet te groot en zodoende zit niet het hele stokje extreem onder Lipgloss als je het eruit haalt...Tjonge dat is handig, geen onnodig geklieder dus...Het kwastje is voor mij precies goed en loopt aan een zijde schuin af...Dat vind ik wel prettig.
 
Bij het opbrengen voel ik dat de Lipgloss plakkerig is, en persoonlijk vind ik dat niet prettig. De Lipgloss is vrij dik en hierdoor smeert hij niet heel erg makkelijk uit...De kleur vind ik prachtig, vol en erg intens. Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening en smaken verschillen nu eenmaal. Als de Lipgloss, opgedroogd is merk ik tot mijn verbazing dat deze niet glanst, maar mat opdroogt ...en daar word ik heel erg blij van..Alleen pak ik nu wel even het buisje en kijk nog een keer of er wel echt Lipgloss op staat...En ja hoor het staat er toch echt op!


De lipgloss blijft redelijk lang zitten, na 2 broodjes opgegeten te hebben en een kop koffie erna gedronken te hebben, zie je nog steeds de kleur duidelijk aan de buitenkanten van mijn mond...En dat klopt ook wel, want nadat ik de kleur lipstick van mijn hand af wilde halen met een vochtig make up doekje, moest ik best wel stevig wrijven om het te verwijderen.. Wel blijft deze lipgloss een beetje plakkerig...En dit blijf ik een groot nadeel vinden...


Wat vind ik er van?...Het is een lipgloss, die eigenlijk beter de benaming lipstick had kunnen krijgen. Heel erg intens, maar vol van kleur, blijft goed zitten en...die ik hoogst waarschijnlijk wel zou kopen als ik ze tegen kom op Ebay, omdat deze erg goed bij mijn persoonlijke smaak past.....en.....Ik ben er blij mee!

Wat vind jij van fellere kleuren?

Petra

1 opmerking: