vrijdag 20 juni 2014

Ieniemini shoplog ...

Vandaag was ik even op pad in het centrum van mijn woonplaats, Utrecht . Ik wilde even naar Dille & Kamille. Deze winkel is gevestigd op de Oude Gracht en ik kom er erg graag. En terwijl ik op de fiets in de stalling bij het Vredenburg zette, bedacht ik mij ineens, dat ik nog een aantal andere kleine dingetjes op mijn ( denkbeeldige) boodschappenlijstje had staan...Ik wil de even naar de Hema, en Kruidvat. Ook bedacht ik mij dat ik best wel even bij Yves Rocher naar binnen, kon wippen om even te bekijken wat ik op mijn "wens te gaan kopen bij Yves" lijstje had staan, wel in het echt de moeite waard was....




Terwijl ik in gedachte door het centrum loop, nader ik de winkel van Yves Rocher, en iets later bekijk ik al de flesjes, en besluit ik dat wat ik op mijn lijstje had staan niet te koop is in het bewuste filiaal...Ja dat gebeurd ook wel eens, dat men in de winkel dingen heeft die je niet op de website hebt staan en andersom...Dus helaas pindakaas, mijn "wens te kopen bij Yves lijstje" blijft in tact en dan bestel ik het maar via de webwinkel, het zij zo!.





Iets later wandel ik naar binnen bij de Hema, en pak daar uit het rek de nachtcreme en Cleansing tonic, die ik graag wilde kopen. Ook besluit ik een pakje Duo cotton wool pads te kopen. Deze zijn ook haast op thuis en ach je kan ze maar op voorraad hebben.

Ik rekende de volgende bedragen af:

Nachtcreme 1,95 €
Cleansing tonic 1,95 €
Face duo 1,00 €





Iets later loop ik naar binnen bij Kruidvat, op de Oude gracht in Utrecht is het filiaal best klein en krap, maar wel altijd erg druk, dus meestal sta ik zo buiten daar.. Ik kocht daar een reisflacon mondwater en Oral B, 3D White Luxe.

En betaalde hiervoor bij de kassa:

Mondwater 0,99 cent
Oral B, 4,39 €


 



Als ik de drukte van dit filiaal overleefd heb en ik buiten sta realiseer ik mij dat ik Nagellak remover ben vergeten en ik ga daarvoor maar eventjes naar Etos. Als ik door de Etos loop op zoek naar nagellakremover zie ik dat Etos nagellakremover in de aanbieding is voor 2 euro...Deze heb ik nog nooit gebruikt en ik besluit om die dan maar te nemen...mooi om eens te gaan testen.Bij de kassa krijg ik nog een proeftubettje Colgate max white one mee. Erg Leuk,..... ik ben gek op proefverpakkingen.


Voor de nagellak remover rekende ik 2 euro af...
Deze was in de aanbieding en kost normaal 2,09 € .




Iets later slenter ik Richting Dille & Kamille, en na lang in de winkel rond gesnuffeld te hebben besluit ik een heerlijk ruikend, gastenzeepje met lavendelgeur te kopen en nog wat andere kleine dingetjes, maar daar over morgen meer....

Groetjes Petra
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten