zaterdag 21 juni 2014

In de etalage: Dille en Kamille...( + Give a way) GESLOTEN!



Regelmatig fiets ik hier in Utrecht door het centrum en dan springt er soms ineens iets behoorlijk in het oog, De afgelopen week was dit de Etalage van Dille & Kamille aan de Oude gracht en zoals ik volgende week al vertelde was ik voornemens elke week een etalage uit te gaan lichten op dit blog.



Voor de mensen die niet bekend zijn met Dille & Kamille is denk ik een kleine introductie wel op zijn plaats. Dille & Kamille heeft 24 winkels in Nederland en Belgie, Zelf vind ik het altijd erg aantrekkelijke winkels om te bekijken, maar het staat er binnen heel erg vol,....Het is niet een winkel waar je even snel naar binnen gaat en ook snel weer buiten staat...mits je oogkleppen op hebt, natuurlijk! Ook hebben zij een best erg uitgebreide webwinkel. Deze vind je hier. Maar volgens mij is daar niet alles te verkrijgen wat zijn in hun assortiment hebben opgenomen, want een aantal producten die ik zag in de winkel kon ik niet meer terug vinden in de webwinkel.

Helaas had ik toen, de etalage mij opviel mijn camera niet bij mij. Dus moest ik terug om toch wat fotos te maken van hun geweldig leuke, gezellig uitnodigende etalage en entree. Nu is het niet echt een staf om terug te moeten naar Dille & Kamille. Wel is het een langdurige ondernemening omdat het ik het er zo gezellig vind dat ze mij nog net niet de winkel uit moeten zetten rond sluitingstijd...Kijk je even mee in de etalage en de entree ?




*  Voldoende stalingsplaatsen voor vrouwelijke, vliegende vervoersmiddelen?


*Allerlei Plantjes, kruiden, zaadjes en potjes.


* Citroenplant,( oma's tip ) werkt nog steeds goed tegen de muggen

* Life style producten genoeg!

* Allerlei benodigheden om in te maken of in te maken.

* Potten, pannen, bakvormen, bestek en allerlei ander serviesgoed...

* Hmmm lekkere delicatatesses ..

Echt een heerlijke winkel om rond te snuffelen en jezelf fijn te vermaken op Life style gebied, een erg uitgebreid assortiment en onwijs leuk , vriendelijke personeel.



Omdat ik verleiding om iets te kopen toch niet kon weerstaan, kocht ik voor een van jullie een kleineGiva a way...Met 2 kleine details, lila en lavendel...Ik kocht 2 gastenzeepjes, een hartjesonderleggervoor een van de zeepjes en een geurzakje...De zeepjes ruiken echt heerlijk,
bevatten geen parabenenen zijn dierproefvrij. Het geurzakje is geschikt voor gebruik in de auto, de kledingkast of in de badkamer....







Wat moet je doen om in aanmerking te komen voor deze Giva a way?

* Volg mij op Bloglovin en dit artikel een "like "geven of indien je alleen facebook hebt en mij daar volgt, deel het bericht op FB en geef het daar een like...

* Vertellen dat je mee wil doen en je email adres duidelijk vermelden in de reactie die je geeft ( en niet alleen in het vakje ) Via Facebook, alleen delen vanaf mijn pagina...


Deze Give a way actie is ondertussen gesloten....

Na 14 juli, 23.59 uur loot ik zo snel mogelijk de winnaar van de Give a way en stuur deze een persoonlijke mail of contacteer ik deze via Facebook , om de giva a way toe te zenden. Ik controleer wel of aan de gevraagde stapjes werd voldaan.

Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden, ik vond het namelijk wel erg leuk om op deze manier op pad te gaan...

Groetjes Petra






Geen opmerkingen:

Een reactie posten