dinsdag 8 december 2015

Beauty UK matte lipstick: No. 3, Snob


Ik beken nu maar gelijk al direct!..ik heb weinig met natuurlijke, lichtere kleuren lipstick...Ik ben er gewoon nog steeds niet aan gewend om ze zelf te dragen. Toch besloot ik pas dat ik ze misschien toch maar weer eens een piepklein kansje moest geven. Afgelopen week deed ik een kleine bestelling bij The make up spot Bij deze bestelling besloot ik een matte lipstick van Beauty UK mee te bestellen. Ik besloot daartoe om verschillende redenen, Namelijk, omdat ik nieuwsgierig was naar het merk, maar ook omdat deze Lippenstift een semi matte finish had , maar ook omdat hij een oudroze tint had , waarvan ik  het vermoeden had dat hij niet al te donker zou zijn..



De huls van de lipstick is zwart. hij heeft een eenvoudige maar duidelijke opdruk en een zilver kleurig ringetje in het midden..Simpel, ja dat wel, maar zelf houd ik best wel van wat eenvoudigere ontwerpen



Op de onderkant heeft men een naametiket geplakt.. je kunt hier duidelijk de naam lezen, maar ook dat hij een semi matte finish heeft...



Aan de bovenzijde van de dop zit een soort van bakje, direct maakt mijn hartje een huppeltje als ik dit zie...als de lipstick rechtop staat kun je direct de kleur zien, maar ook omdat ik nu eenmaal graag Lipkwastjes gebruik bij het aanbrengen van mijn Lipstick .

De lipstick draait lekker makkelijk omhoog. Als ik er aan ruik...Ja ik ben nu eenmaal een echte snuffelkip, ruik ik geen zware geparfumeerde of chemische geur..



De dekking ziet er goed uit, al moet ik wel zeggen dat ik hem vrij stroef aan vond voelen tijdens het swatchen op mijn hand. Ik heb er een keer mee heen en weer gewreven bij de swatch.. Nu is mij bekend dat dit echt heel vaak zo is bij lipsticks met een matte finish..Wel heb ik ernstige bedenkingen over de kleur voor mijzelf....Is dit niet veel te basic voor mijzelf? Niet veel te keurig? Ja, het klinkt misschien raar, maar als je al zo lang knallende lipsticks draagt is dit echt heel iets anders...

En dan op mijn lippen? Tadaaaaa!...Hier komt ie!...


De lipstick voelt erg stroef aan tijdens het aanbrengen. Wel is hij goed dekkend voor zo een lichte tint..Als ik in de spiegel kijk heb ik het idee als of ik helemaal niets zie van de lipstick...De finish is echt behoorlijk mat,  de foto heb ik namelijk gemaakt met flits, omdat het al later in de middag was. Als ik heel kritisch naar de lipstick op mijn mond kijk, valt mij op dat hij geen rare vlekken heeft , zoals je soms wel eens ziet.



De lipstick bleef best goed zitten , na een stevig stukje typen en een glas water, zag je ruim 3 uur later nog steeds kleur, maar hierna moest er echt wel even bij-gestift worden...


Al ben ik ondertussen nog steeds niet aan de kleur gewend, zegt dit natuurlijk echt niets over de kwaliteit van deze Beauty UK lipstick. De kwaliteit is echt in verhouding tot de prijs van de lipstick. Ook de prijs is erg leuk, de lipstick en haar zusjes hebben een prijsje van 3, 95

Heb jij zelf al eens een product van Beauty Uk geprobeerd?

28 opmerkingen:

  1. Het is een mooie kleur, zou het alleen zelf niet zo fijn vinden omdat de lipstick een beetje stroef aanbrengt x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is weleens leuk dat je uit je comfortzone komt en voor nude gaat proberen... nude is een groot woord, het blijft licht roze.;-) Maar het is duidelijk dat het jouw favoriete kleur is, denk ik. Ik vind de kleur prachtig en ik hou ook van beetje mat. Wel leuk om te lezen dat je hier aan moet wennen aan die kleur. Maar inderdaad het gaat om kwaliteit en niet om de kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben inderdaad een geweldige roze liefhebster, maar dan meer van de hardere en fellere roze tinten...maar ik vind dat het wel vaak een kwestie van wennen is, aan wat je mooi staan...( wij mensen zijn echt een soort egwoontedieren haha)

      Verwijderen
  3. Wat een mooie kleur! Ik heb nog geen producten van beauty uk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja vind het je mooi staan. Misschien moet je zelf aan het lichte wennen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, ik vind het gewoon nog een beetje vreemd als ik in de spiegel naar mijzelf kijk

      Verwijderen
  5. Reacties
    1. Dank je wel, ik vind hem ook wel mooi, maar moet er denk ik gewoon nog heel erg aan wennen...

      Verwijderen
  6. Mooi kleurtje, maar ik ben ook niet zo voor deze lichte kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een geweldige kleur!!! En mooi prijsje! Ik heb nog nooit wat gekocht bij die webshop!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De prijs is zeker leuk o zo af en toe eens iets uit te proberen op dat gebied..de webshop heeft een mega groot assortiment, zowel low budget als wat duurdere producten...

      Verwijderen
  8. Ik vind het een prachtige kleur en ik ben er zeker van dat de lipstick jou prachtig staat! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleur staat je ook goed. Ik hou alleen niet van lipsticks die stroef aanbrengen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik inderdaad wat lastig om dan te gebruiken, maar het valt mij op dat dit bij matte lipsticks vaker zo stroefjes gaat...

      Verwijderen
  10. Vind het een mooie kleur ♥ Wel jammer dat 'ie wat stroef aanbrengt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke, opvallende tint! Jammer dat 'ie stroef aanbrengt. Wel weer top dat de lipstick zo ontzettend goed blijft zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat langere blijven zitten is inderdaad een heel groot pluspunt...

      Verwijderen
  12. mooi en wat een pigmentatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het echt een heel mooi kleurtje, alleen jammer dat de lipstick stroef aanbrengt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie foto's, al helemaal in kerstsfeer! Ik vind het stoer dat je zulke felle kleuren draagt. Ik heb een heel rode lipstick (alleen als er iets bijzonders op de planning staat en dat is vrij weinig eigenlijk) en nog veel andere die liggen te verstoffen. Ik durf tegenwoordig juist geen opvallende kleuren te dragen. Dus pak ik rustige peach/zalmkleurige sticks...
    Ik ken het merk niet. Toevallig gisteren een lipstick binnen gekregen van WetnWild...een merk die ik ook niet ken. Maar die gaat natuurlijk in de test :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je compliment over de foto's...Ik draag altijd heel felle lipsticks, maar dat doe ik dan ook al heel erg lang...wel heb ik met mijzelf de afspraak als ze uit gaan lopem in de kleine lijntjes van mijn mond stop ik met die fellere kleuren, Op dat gebied heb ik gewoon no steeds erg veel geluk...Ik kon beauty Uk wel, maar dan van een highlighter die ik ooit met een swap kreeg, dis toen ik deze lipstick zag staan had ik zoiets ja...die ga ik testen...Ook bestelde ik er eentje van Wet n wild, maar die moet ik nog gaan testen ...ik ben dus ook best benieuwd naar jouw ervaring met de wet n wild ervaring van jou ....

      Verwijderen
  15. Wauw! Ik vind de kleur je echt prachtig staan. Duidelijke review zonder poespas! Daar hou ik van! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij was stroef met aanbrengen, zat hij uiteindelijk wel fijn? Niet te uitdrogend? Fijne review verder! Nudes zijn misschien even wennen maar het kleurtje staat je goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb geen enkele vreemd gevoel gekregen tijdens het dragen en ook waren bij mij mijn lippen niet echt uitgedroogd na het dragen...( maar ik moet wel eerlijk zeggen , ik heb dat ook niet zo heel snel) Ik moet inderdaad wel wat wennen aan de kleur...

      Verwijderen