maandag 9 november 2015

Monday manicure: Rain ...




In de voorgaande dagen deed ik de inspiratie op voor deze Monday manicure...Ik had deze week heel wat buitjes op mijn hoofd gehad, terwijl ik aan het fietsen was dat ik menig keer verzopen ben tot op mijn onderbroek..Niet leuk, maar in dit geval wel behoorlijk inspirerend...

Kijk je even mee naar wat ik gebruikte voor deze nail art?




 Ik gebruikte de geweldige Tokyo a Go- Go van Morgan Taylor, een zwarte en glitter striper van Max & More, de donkergrijze Rock my world en de lichtgrijze  I got a crush on Blue. Beide lakken zijn van Essence. De lichtgrijze is afkomstig uit de Limited Edition, love letters..

Ook gebruikte ik een dotting tool van Essence en een smal, plat, schuin afgesneden penseeltje...

Tja, regen wat moet je er op zeggen....Dat het donkerder is buiten? Koud en nat?Het eindresultaat van deze inspiratie is de onderstaande nail art geworden,,,,Omdat ik het wat lastig vond om regen duidelijk te laten zien op zo een heel klein oppervlakte, koos ik voor zilvergrijze heel kleine glitters, in de nail art...






 Ik hoop dat jullie het leuk hebben gevonden om deze nail art te bekijken. Ook hoop ik deze week op weinig regenbuien in mijn nek. Ik moet bekennen dat ik er meestal toch minder vrolijk van word, naarmate het vaker regent.......

Fijne week allemaal en hopelijk een droge, herfst week...

Gebruik jij vaak een paraplu?

30 opmerkingen:

  1. Wat een mooie nail art. Ik vind de paraplu zo schattig! Ik houd van de regen :) Heerlijk wandelen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind regen heerlijk om naar te kijken en te luisteren...maar blijf veigenlijk liever wel droog hihi!

      Verwijderen
  2. Ja dit vangt echt het hollandse weer goed. Kijk toch liever naar je naiart dan regen buietn hoor. Vind dat je de kleuren prachtig over laat lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het zeker leuk om te kijken, al is het niet mijn smaak. Maar knap dat je het kunt. Ik gebruik niet vaak een paraplu....gelukkig maar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ik blijf lekker oefenen met mijn nail arts, ik moet echt nog zo veel leren op dat gebied....

      Verwijderen
  4. Wat leuk gelukt! Aaahw, de paraplu is so cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gemaakt Petra. Ik gebruik nooit een paraplu. Echt een hekel aan die dingen. Dan maar liever nat ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vang altijd wind met die dingen en zodoende zijn ze altijd binnen no time weer kapot....

      Verwijderen
  6. Wauw petra wat een super toffe nailart heb je gemaakt!!!! Hihi hoop ik ook op een droge week .. paraplu gebruik ik wel als het regent :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. helaas is onze wens niet verhoord, heb weer een behoorlijk bui gevangen vandaag....grrr!

      Verwijderen
  7. Ziet er leuk uit, ik hoop wel dat het voorlopig even niet gaat regenen haha!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi we hebben niet hard genoeg gehoopt, ben alweer verzopen vandaag....

      Verwijderen
  8. Super leuke nailart weer! Haha ik gebruikte vaak paraplu's als ik van t station naar school moest lopen... En dan hopen dat t niet waait, anders gaat ie ondersteboven en sta je voor lul Hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whaha, gelukkig ben ik niet de enige zo te lezen, die altijd van die wegwaai drama;s heeft met een paraplu....het voelt inderdaad best lullig als dat gebeurd, soms zie ik van die mensen die nog met een paraplu kunnen fietsen ook....amazing!

      Verwijderen
  9. Mooi dat grijs en dan de felle roze paraplu :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grijs vind ik supermooi, maar soms ook wel een beetje saai...roze kleurt er leuk bij....

      Verwijderen
  10. Ik vind die grijze kleur heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind de paraplu leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ben jij nog bezig met nail art? of is het daar niet meer van gekomen de afgelopen tijd?

      Verwijderen
  12. Wauw leuk gedaan, het parapluutje is schattig ❤️
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie nailart! Heel creatief bedacht ook! Knap dat je van iets vervelends als regen inspiratie kunt maken voor je nailart!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, ik probeer maar wat positiefs uit van die donkere dagen te halen....anders word ik echt sjagerijnig van zulke dingen....

      Verwijderen
  14. Wat super gaaf gedaan weer! Ik had hier echt nooit op gekomen haha! Heel creatief :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel.....ik blijf voorlopig nog gewoon oefenen ..

      Verwijderen
  15. Heb je heel erg leuk gedaan! Ik ben zelf niet handig genoeg denk ik om dit uit te proberen :)

    Ilona
    www.artthisisart.blogpost.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon eens proberen zou ik zeggen, dat heb ik ook gedaan....ik moet ook nog zo veel leren en probeer regelmatig te oefenen en het gaat dan echt steeds makkelijker...

      Verwijderen
  16. Deze nail art is inderdaad heel passend voor het weer. Ik vind de kleuren erg mooi bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen