donderdag 17 september 2015

Max& More Nail Polish: Rustic Green...



Herfst!...Als ik aan al die kleuren in de natuur denk dan zeg ik Ja, geweldig!. Alleen toen ik voor de 6 keer een behoorlijke strortbui in mijn nek kreeg was ik eerlijk gezegd minder te spreken over de aankomende herfst..Aan elk seizoen kleven nu eenmaal voor en nadelen en zo ook aan de herfst.. Toch was het jaargetijde "herfst" wel de eerste gedachte die  ik dit nagellakje van Max & More zag hangen in het rekje bij Action..Het lakje heeft de naam Rustic Green meegekregen...



De kleur is erg apart, Soms lijkt hij was grijs/ groen, en als het licht even ander erop valt lijkt hij toch meer donkergroen. Ook lijkt het een beetje op een metallic lakje, maar ook weer niet helemaal , er zweeft namelijk een klein beetje een goudkleurige gloed over heen, veroorzaakt door een miniscule shimmer......


Ach voor de prijs hoef je het niet te laten, dacht ik terwijl ik de verpakking opende ...49 cent voor een nagellakje, daar hoef je tenslotte helemaal niet zonder een herfstkleurige nagellakje te zitten...De nagellak heeft jammergenoeg wel 3 laagjes nodig voor het naar mijn mening meer dan voldoende dekt...Zelf vind ik dat niet onoverkomelijk want hij heeft geen heel lange droogtijd...

Het kwastje is rechtafgesneden en brengt best wel prettig aan...
Na een dag heb ik hem er wel af gehaald, ik was hem zat, ook al had ik nog geen chippies aan de lak...


Rustic Green is wel een kleur die heel ver uit mijn comfort zone ligt...Ik vind hem erg mooi en zeker geschikt voor een herfstachtige nailart, Tenminste? Dat dacht ik toen ik hem zag op mijn nagels..Van de week nog maar eens gaan kijken voor een lekkere najaarslak....Misschien moet ik ook maar eens wat meer naturele kleurtjes gaan kopen...

Koop jij wel eens iets wat uit je comfort zone ligt, en draag je het dan of toch niet?


18 opmerkingen:

  1. Ik vind het een hele mooie kleur , heb ook drie lakken gekocht bij de action, volgens mij zat deze er ook tussen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oo wauw prachtige kleur ❤️ Perfect voor tijdens de herfst :)! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Apart lakje, snap dat ie uit je comfortzone is. Ik heb er wat van Nailways, erg herfstgeschikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe en aparte kleur !!! :) ik koop altijd save kleuren haha...ik ga bijna nooit uit mijn comfort zone..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de kleur wel mooi! Mijn comfortzone verandert volgens mij nogal, want ik kan het ene jaar een bepaald soort kleuren maar niks vinden, maar het jaar erop ineens fan zijn haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwie, erg mooi kleurtje! Erg bijzonder vooral ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een bijzondere kleur! Ik snap dat deze buiten je comfortzone ligt. Persoonlijk zou ik ook even aan deze tint moeten wennen, maar ik zou 'm wel gaan dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is wel een mooie kleur, ik zou hem zelf niet dragen want zo'n kleur past totaal niet bij mij.
    Voor de prijs lijkt het me wel een goeie lak!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, dit is zeker een mooie kleur! Ik ben ook van plan om deze week nog even naar de Action te gaan om te kijken of ze nog leuke lakjes hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh dit is echt wel een kleurtje voor mij :-) Love it! Misschien ben je toch meer van de creme lakken?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit soort kleurtjes lig bij mij wel in mijn comfort zone, en ik koop er dan ook voortdurend! Dit is echt een heel mooi kleurtje, maar ik heb onlangs iets gelijkaardig gekocht, ik laat deze dus aan me voorbijgaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een bijzondere kleur! De metallic tint in het lakje vind ik heel gaaf, ik denk dat ik alleen niet snel uit mijn comfort zone zal gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een apart kleurtje maar wel heel mooi voor het najaar!
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een aparte kleur, erg mooi voor in de herfst ♥

    BeantwoordenVerwijderen