donderdag 21 mei 2015

Kruidvat, Intense hydrating, gezichtsmasker..


Net als menig ander mens met mooi weer doet, besloot ik een aantal dagen terug even een kort fietstochtje te maken en zo even ergens langs een winkelcentrum te fietsen waar ik niet dagelijks in de buurt kom.te fietsen. Tijdens mijn rondje wandelen in het winkelcentrum Kocht ik iets meer verzorgingsproducten dan ik van te voren in gedachten had...Helemaal niet erg, Fijne Me-Time spulletjes kan je niet genoeg hebben tenslotte!



Ook kocht ik toen bij Kruidvat een Intense hydrating gezichtsmasker van het huismerk. Volgens de verpakking verfrist dit masker de huid en maakt deze ook zachter. De verpakking is ook erg budget, want hij bestaat namelijk uit 2 maskers van  8 ml..Twee voor de prijs van normaal 1 masker, deze verpakking kost namelijk maar 99 cent, ....dat is geen verkeerde prijs, toch?



Het masker is speciaal ontwikkeld voor de huid die na een wasbeurt wat strak en trekkerig aanvoelt. De amandelolie die zich in het masker bevind, verzorgd en voorkomt uitdroging.  De mineralen in het masker bevorderen de huidstofwisseling en vitaliseren de huid...Aha, dat klinkt best prettig, vond ik. terwijl ik de verpakking aan het lezen was...

Men adviseert het masker op te brengen op een gereinigde huid, en het 15 tot 20 minuten in te laten trekken. Het daarna  te verwijderen en na te spoelen met lauw water...
Dat kan echt niet mislukken!


Wat ik een nadeel vind aan de verpakking is dat er op het boven gedeelte de gebruikswijzing vermeld staat en op het onder gedeelte, de ingrediënten...Ik vraag mij wel af welk gedeelte kan je, dan  het beste het eerste gebruiken?



 De kleur van het masker is wit en smeert lekker makkelijk uit. Het masker is best wel vloeibaar, maar niet zo dun dat het van je gezicht afloopt als je het erop gemeerd hebt. In de verpakking zit meer dan genoeg, Je kunt er makkelijk ook je hals mee doen...


Het masker trekt wel in je huid, maar niet helemaal. Ook word het niet hard of droogt het niet op...Het masker tintelt in het begin heel lichtjes op mijn gezichtshuid, maar het getintel is niet onaangenaam of irritant....Net of het daadwerkelijk zijn werk aan het doen is...lekker!


Na 20 minuutjes intrekken, haal ik het er af met een tissue, Dat gaat erg makkelijk en ik spoel het na met lauwwarm water...Mijn huid voelt heerlijk zacht en gevoed aan. Zeker op de kaaklijn waar ik toch wel een beetje een drogere huid heb....Ik ben dik tevreden over de werking van dit masker...Dit masker krijgt van mij op alle voor mij persoonlijke belangrijke gebieden een dikke....


Heb jij dit masker al eens geprobeerd?

15 opmerkingen:

  1. Ik vind het altijd zo gezellig op je log! En nu ben ik de eerste! Haha!

    Wat een lekker maskertje lijkt me dat. Die gaat Tante Tut morgen ook maar even scoren. Dank voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lijkt me een fijn maskertje, ik ben al langer op zoek naar eentje dat niet opdroogt op je huid. Deze ga ik dus onthouden! Altijd handig als je er 2x mee kan doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk masker! Dit is toch wel een van m'n favorieten. Ben dol op de maskers van kruidvat. Ook een dikke LIKE van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, leuk die LIKE! Ik vind die maskers ook erg fijn! Deze heb ik nog niet getest, maar ik neem hem mee volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aha, eindelijk eentje met een veilige formule :-) Klinkt prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lekker maskertje is dit en ook erg fijn dat die niet opdroogd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt weer prima! Gewoon even lekker ontspannen met een verzorgend maskertje op, vaker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt goed... Heerlijk om even te kunnen ontspannen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw klinkt als een fijne masker!!! :) en een mooie prijsje ervoor!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb nog niet eerder een maskertje van Kruidvat geprobeerd. Nu jij er zo positief over bent, moet ik dat maar eens gauw gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit masker van de kruidvat ken ik nog niet. Wel heb ik eens een ander masker gehad van het eigen merk van de kruidvat wasr ik ook erg tevreden over was. En heerlijk budget. Deze volgende x in mn mandje erbij doen! ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kende deze nog niet..ben wel benieuwd. Zal eens een kijkje gaan nemen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oehh..klinkt als een fijne maskertje <3
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb niet zo'n fijne ervaringen met maskers van kruidvat! Misschien ben ik een beetje te verwend ^^

    BeantwoordenVerwijderen