donderdag 31 juli 2014

Montangne Jeunesse, Travel pamper pack ...



Vorige week kreeg ik een onwijs leuk mailtje van Amy, van Jouvence Ik was de winnares van de Give- a- way van een van haar acties. Ik vind het altijd heerlijk om iets te winnen, maar deze Give- a- way, heeft voor mij een  ietwat bijzonder randje. Ik won namelijk het Montangne Jeunesse, Travel pamper pack.




Tijd nemen echt voor jezelf. Een heleboel mensen doen dat niet en sommige zoals ik hebben dat eigenlijk ook nooit gedaan...Ik was altijd druk. Druk met de kinderen toen ze jong waren...Druk met mijn full time baan toen ze ouder werden...altijd bezig, als een soort van bezige bij! De meesten van de leuk verpakte "Treats" in het Travel pamper pack , kende ik niet en heb ik nog nooit geprobeerd...Ik vond het best wel een beetje spannend toen een paar dagen later het pakketje in de brievenbus lag...



Kijk je even mee welke verassingen Montange Jeunnesse, verstopt heeft in dit kleine boekje?

Het kartonnen boekje is 15 cm lang, 9 centimeter breed en 2,5 cm hoog. Het ziet er heel vrolijk gekleurd uit. met een afbeelding van een vrolijk lachende jongedame op de voorkant. Ook staan er  allemaal rondvliegende fruitsoorten om haar heen op de verpakking . Er staan ook 5 kleine plaatjes op van de "Treats".



Het boekje bevat een kartonnen sluiting..



Op de achterzijde staat beschreven in vrolijke kleurtjes wat er allemaal in het boekje zit. Ook zit er een sticker op met de nodige veiligheidswaarschuwingen in het Nederlands. Ook staan er een 6 tal klein dierenvoet afdrukjes op, schattig leuk! Er staat bij geschreven dat de producten niet op konijntjes en andere dieren getest zijn.



Als je het boekje openslaat tref je 6 zakjes aan met daarin de "Treats "  er zitten 5 verschillende treats in: Dat zijn:
- 2x Bodywash
- 1x Footcooler
- 1x passion peel off masque
- 1x skin smoother
- 1x Spa hair masque



Je kunt de zakjes afscheuren volgens een kartelrandje aan de zijkant. Dat is wel handig, dan trek je niet gelijk alles kapot en blijven de zakjes mooi bij elkaar in je koffer of locker. Aan de bovenkant van de zakjes zit een soort "knipje" Dat is handig met openen van de verpakkingen.


De zakjes zijn van soort van geplastificeerd papier. Ze zien er stuk voor stuk,heel erg leuk en vrolijk uit. Alleen van het kijken naar de verpakkingen word je al onwijs vrolijk.


Op elke zakje staat duidelijk beschreven waar het voor is, hoe je het aan moet brengen en de ingrediënten. Jammer genoeg is dit wel in het Engels, maar dat is niet zo een probleem voor mij...


Stiekem ligt het boekje al een paar dagen naast mijn laptopje...Af en toe kijk ik er even in..Ik word heel vrolijk van al die mooie kleurtjes, en de vrolijke plaatjes...



Zelf heb ik dit leuke boekje gewonnen bij een actie van Jouvence . Het Travel pamper pack is natuurlijk erg handig voor op vakantie. Het is ook leuk om aan iemand cadeau te geven.
Ik denk dat het genieten van dit leuke boekje van te voren net zo leuk is als het gebruiken..Ik ben benieuwd naar hoe al deze Treats mij gaan bevallen..

Word vervolgd!..zeker weten!

Groetjes Petra


21 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je dat gewonnen hebt!
    Ben heel erg benieuwd naar de reviews, ziet er alvast veel belovend uit :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ik heb er ook best zin in om ze uit te proberen...leuk dat je reageerde..

      Verwijderen
  2. Heerlijk dat je ze hebt gewonnen nu kan je eindelijk van maskertjes gaan genieten ;-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu moet ik wel, haha je weet dat ik mijzelf de rust niet gun voor maskertjes , dit is een heel welkom pakketje geweest, ( goed voor mij )

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Wat een leuk pakketje is dat zeg. Tijd nemen voor jezelf is echt belangrijk, gewoon al voor je rust. En een maskertje op tijdens je rust is een extraatje. Ben benieuwd hoe ze je bevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een schattig pakketje .Tja de tijd nemen voor je zelf dat is iets wat ik nog wel een beetje moet leren....xx ik ga er nog wel over schrijven...

      Verwijderen
  5. Reacties
    1. Dat zijn deze pakketjes zeker....echt heel handig bedacht!

      Verwijderen
  6. Oh wat heerlijk! Geeft denk ik wel een steuntje in de rug om zo'n welverdiende treat te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik vind het echt heel erg leuk en het is zeker een steuntje om met die gewoonte te gaan beginnen...

      Verwijderen
  7. Wat leuk dat je gewonnen hebt :)
    Gefeliciteerd!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je hebt gewonnen!
    Geniet er maar van! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk al die verschillende maskertjes, erg leuk dat je dit hebt gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad erg leuk en een mooie reden om nu ook eens daadwerkelijk maskertjes te gaan nemen.....

      Verwijderen
  10. Dit boekje heb ik iemand een keer cadeau gegeven :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou ik echt ook leuk vinden om te krijgen, daar zij ze echt heel geschikt voor...

      Verwijderen
  11. Leuk dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd :)!! Geniet ervan en neem eens uitgebreid de tijd om jezelf eens in de watten te leggen :)! Ik weet zeker dat het je zeker zal bevallen, want de maskertjes van Montagne Jeunesse zijn erg fijn (vind ik toch :)).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hih ik ga het zeker proberen, Tja op dat gebied ben ik echt een beetje een soort muts...echt ik heb mijzelf dat nooit gegund!...ik hoor aan alle kanten positieve verhalen over de maskertjes...

      Verwijderen