zaterdag 5 juli 2014

In de etalage: Pracht.nl

Zoals ik afgelopen week al beschreef in mijn mini shop blogje, ging ik direct na het shoppen op pad voor de weekelijkse "in de etalage"blog: Nu moet ik eerlijk zeggen, Utrecht is een leuke stad om te shoppen, uit te gaan of op een andere manier jezelf te vermaken. Zo lastig moet dat niet zijn zou je zeggen...Nou dat viel behoorlijk tegen, moet ik eerlijk zeggen. Er is echt over al Sale aan de gang en de meeste winkelramen zijn afgeplakt met schreeeuwerige gele of knalroze posters...Terwijl ik overd e oude gracht slenter, valt mij oog op een van de leukste pandjes langs de gracht...op de hoek met de Bakkerstraat op nummert 133 zit een klein winkeltje gevestigd op de hoek. Het is Pracht.nl ...

Kijk je even mee in de etalage van dit winkeltje tjokvol met sieraden, horloges armbanden, handtassen en sjaaltjes?



Het uithangbord is zo onwijs leuk en valt op aan de gevel van het leuke pandje...


De voorzijde van de winkel, klein...maar meer dan genoeg te zien...


Het etalage
raam aan de zijde van de Bakkerstraat.



Pracht.nl verkoopt een breed assortiment horloges...van diverse bekendere merken zoals o.a. Michael Kors, Ice watch en La Mer



Wat liggen daar nu voor bekende blauwe en roze hoesjes?
Ook deze verkopen ze, net als tassen van o.a Fab. Loulou en Tov.


Nu maar hopen dat de zon weer heel snel aan de hemel staat!


Kleurrijke armbanden van mooie materialen van merken zoals o.a. Heart to get, Joy, Mi Moneda en Barong Barong.


En ook aan de oren is meer dan genoeg gedacht...


                                        Leuke sjaaltjes om het geheel helemaal af te maken ....


Pracht.nl is een leuke, piep kleine winkel waar meer dan genoeg te zien valt. Men verkoopt prima kwaliteit accessoires en zijn verkopen een gedeelte van hun collectie ook via het internet . Je kunt de website hier bekijken. Ze leveren snel en rekenen geen verzendkosten bij bestellingen boven de 20 euro. En ze pakken het ook nog leuk in...Ja ik ben best een kritisch persoontje. Ik vind iets kopen via het internet lastig omdat ik het moeilijk vind om in te schatten hoe iets er daadwerkelijk uit ziet...Ook vind ik het prettig om te zien waar het vandaan komt...

De winkel ziet er leuk en gezellig uit, wel een beetje klein en vol bedenk ik mij terwijl ik weg loop bij de etalage....en dan ineens bedenk ik mij dat deze winkel ook wel humor heeft die mij aanspreekt....Leuk!


Vind jij het lastig om iets duurders via het internet aan te schaffen?

Groetjes Petra




Geen opmerkingen:

Een reactie posten