zondag 29 juni 2014

Opgemaakt in de maand Juni ....

Tja, de maand vliegt, en eigenlijk ben ik wel een beetje geschokt aan wat wij in ons 2 persoonshuishouden aan verzorgingsprodcten gebruikten...

Kijk je even mee , naar de spullen die we opgemaakt hebben en gaan afvoeren naar de gemeente vuilstortplaats?




Melkmeisje karnemelk, bad en douche creme, deze heeft bij ons een basisplaats in de badkamer, ruikt heerlijk , ontzettend zacht voor de huid.. .Er staat al een nieuwe literfles in de badkamer...

Coconut care, shampoo , een budget shampoo die heerlijk ruikt en goed reinigt, ...een shampoo die ik waarschijnlijk nog wel eens zou aanschaffen.

Essence , Cookies & Cream, handcreme, deze rook echt naar koekjes en bleef ook een hele tijd ruiken na gebruik...helaas was dit een Limited edition, dus helaas, ....... Hoe graag ik ook zou willen, die kan ik niet meer kopen




Signum+Plus. hairspray Extra Hold was niet slecht maar zeker niet een proffesionele hairspray en ik vond hem niet prettig ruiken, dus ....Nee....

Hegron Night creme, kleine verpakking maar ook een kleine prijs 1, 99 bij de Action...Ik vond hem heerlijk ruiken en deze was ook voldoende vettig, maar ik weet zeker dat ik ook andere fijne budget nachtcreme kan vinden voor een vergelijkbare prijs, ....deze ga ik waarschijnlijk niet meer aanschaffen...

Nivea, satin sensation, mini flacon, deze beloofd 48 uurs werking, maar daar geloof ik niet in, en ik heb het ook niet daadwerkelijk uitgetest, ik douche namelijk wel binnen 24 wel een keertje dus 48 uur vind ik wel een beetje lang ....Ik vond hem wel lekker ruiken, dus deze ga ik waarschijnlijk nog wel eens aanschaffen.



Fagron .... koelzalf zonder rozenolie, deze kreeg ik van de huisarts na een uitbraak van huiduitslag en jeuk, en deze verzachte wel iets en was ontzettend vet,..Dit hielp dus voor een ander probleem als alleen de uitslag en jeuk, maar deed ook goed zijn werk op mijn extreem droge ellebogen... Ik heb ondertussen bij de apotheek al een nieuwe gekocht

Waterproof Mascara van Max & More...Ik vond deze mascara snel uitdrogen en dat vind ik niet zo prettig, ...ik heb hem wel opgebruikt maar ga hem niet meer aanschaffen.

Paris, memories, vloeibare makeup, shade 01, deze ging opeens rullen op mijn huid dus, niet meer geschikt voor gebruik, de kleur kwam wel goed overeen met mijn natuurlijke huidskleur, is zeker voor mij wel handig voor in bv mijn tas....een maybe dus!



 En dan hebben ik nog een .....Yves Rocher, Acaciane lotion, eenYves Rocher, Yria, tan effect foundation en een John Frieda,(first edition) , shine schock voor brunettes gevonden achter in een kastje...Degene die een museum heeft voor cosmetica producten mag deze items gratis af komen halen....

Bij voorkeur wel spoedig omdat deze producten morgen op bijzonder transport gaan, zij zullen dan in geblindeerde zakken afgevoerd worden, naar een groot gemeente archief...

Heb jij ook zo veel opgemaakt deze maand?

Groetjes Petra

2 opmerkingen:

  1. Haha "op bijzonder transport" tsja zulke producten heb ik ook nog achterin een kastje staan :-) Leuk om te zien wat je hebt opgemaakt! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je veel producten opgemaakt ♥ haha een museum voor cosmeticaproducten xx

    BeantwoordenVerwijderen