woensdag 23 december 2015

Review: BioMed..Pure detox mask




Een aantal weken terug kreeg ik een mail of ik een aantal producten wilde testen voor Biomed. Een aanbod waar ik geen nee tegen kon en wilde zeggen.  Biomed is een modern merk, zij maken  huidverzorgingsproducten die 98,9% natuurlijk ingrediënten bevatten. Ook bevatten de producten geen parabenen, minerale oliën, synthetisch parfum en zijn ze niet getest op dieren..Tevens zijn de huidverzorgingsproducten van Biomed erg geschikt voor de gevoelige huid...

 Omdat ik de vorige week een aantal dagen mijzelf niet zo lekker had gevoeld had ik eerlijk gezegd, mijn huidverzorging een beetje laten versloffen. Ook was de huid rond mijn neus erg gevoelig en schraal. Toen ik mijzelf iets beter voelde besloot ik mijn huid eens goed onder handen te nemen en te vertroetelen met het  Biomed, Pure detox mask. Tenslotte heeft de huid wel het een en ander te leiden onder de invloeden van buitenaf, zoals roken, en luchtvervuiling. Ook kon hij wel een vochtinbrengende boost op sommige plaatsen gebruiken..


 Het masker zelf zit verpakt in een handige tube. Deze tube zit weer verpakt in een kartonnen doosje. Het doosje heeft een mooie wat eenvoudige uitstraling,Hierdoor krijgt deze een heel aparte flair, vind ik.  In het doosje zit ook een bijsluiter.. Deze is geschreven in de Engelse en Duitse taal. Het masker bevat Purisoft ( uit mierikswortelzaad) rozenbottelolie Shea butter, amandelolie, aloë vera en katoenzaadolie...


Op het doosje zelf, maar ook op de tube staat duidelijk vermeld dat het masker 98,9% natuurlijk is. Ook staat op beiden vermeld dat het masker klinisch en dermatologisch getest is en geschikt is voor de gevoelige huid.


De tube heeft een handige klikdop, die aan de bovenzijde plat is, zodat je het masker makkelijk staande kunt bewaren. De opening waardoor je het masker naar buiten knijpt is precies groot genoeg om geen grote klodders masker op je hand te krijgen als je in de tube knijpt. 


Het Pure detox masker, is wat groen/ bruinig van kleur. Het heeft een wat aardse, natuurlijke geur. Zelf vind ik dat wel prettig want sterke geuren zo rond je neusvleugels, van mij hoeft dat eigenlijk niet zo!....De structuur is stevig zonder stug te zijn. Het masker brengt erg prettig en soepel aan op je gezichtshuid. Je zou verwachten dat het een beetje aanvoelt als een soort stug kleimaskertje, maar nee....Het voelt erg mild aan op je huid. Verzorgend.


Het masker prikt niet tijdens het intrekken, het voelt echt heel fijn en ontspannend aan, Het is de bedoeling dat je het masker na  5 verwijderd. Eigenlijk verwachte ik zelf dat het masker zou indrogen op mijn huid, maar nee....Ook dat deed het niet...Wat een aangename verrassing  want op de een of ander manier,..... Gaat altijd de telefoon als ik met een maskertje op zit of heeft mijn man een zeer dringende vraag, die echt niet kan wachten, ...Tja...


Het verwijderen van het masker ging fijn, geen stugge toestanden of geschrob, ....Nee ik kon het gewoon afspoelen met mijn handen en een beetje lauwwarm water. Mijn huid voelde heerlijk zacht, gereinigd en verzorgd aan..Zoals je waarschijn wel gemerkt heb ben ik erg te spreken over het Pure detox Masker...

Dit Biomed detox masker, is te koop bij de Viata.online-apotheek en heeft de prijs van 14,99.
Biomed heeft een heel uitgebreid assortiment, deze kun je bekijken via de website biomedorganics.de. Ook kun je ze natuurlijk gaan volgen via de Nederlandse site op Facebook

Gebruik jij graag natuurlijke producten?








( Dit artikel bevat een product wat mij werd aangeboden om te testen, Dit heeft geen enkel invloed gehad op mijn mening over het product)

15 opmerkingen:

  1. Ik zal er ook geen nee op zeggen. ;-) Het lijkt mij een fijne ervaring en lekker product. Goed om hier te lezen. Ik gebruik af en toe een natuurproduct, maar door mijn onrustige gezicht wil ik af en toe gericht op natuurproducten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt prima. Ik ben de laaste tijd weer meer en meer into maskers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed!!! :) Fijne review!! Ik hou zeker ook van natuurlijke producten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 89,9 % natuurlijk, dat maakt me wel blij! Ik hou van maskertjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt als een fijne masker :)
    Fijne review! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat klinkt dit fijn, lekker zacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt heel goed zeg! Fijn dat hij zo verzorgend is. Enkel de verpakking vind ik wat jammer, ziet er heel medisch uit wat me minder aanspreekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit klinkt echt perfect! Lijkt me een heerlijk masker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jazeker een heel fijn masker, ik heb hem ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt als een fijn masker! Lijkt me het proberen waard :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klinkt goed! Lijkt mij een fijn masker!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb deze ook en vind hem zo fijn! Alleen de geur vind ik 3x niks. Zo weeïg, haha. Fijn dat jij hem ook goed vindt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er staat trouwens 89,9% natuurlijk in je review maar tis 98,8% hihi omgedraaid dus

      Verwijderen
    2. haha dank je wel, ik heb het direct veranderd...de geur is inderdaad heel erg aards, dat heb je heel vaak met natuurlijke producten is mij al eens opgevallen...

      Verwijderen