maandag 17 augustus 2015

Monday manicure: Thunder & Lightning


Heerlijk vind ik het als ik, de regen tegen het slaapkamer raam aan hoor slaan en ik lig in mijn warme bedje. Het geeft een gevoel waar bij ik mij op zulke momenten heel veilig voel...Het heeft iets intiems over zich. De afgelopen week heeft het s,nachts een aantal malen behoorlijk geregend ..Zoals iedereen wel weet heeft het ook behoorlijk gedonderd en werd iets later de hemel regelmatig verlicht door de nodige lichtflitsen..Omdat ik vanuit onze woonkamer over het drukke stadscentrum uit kan kijken, heb ik ook de luxe en unieke positie dat ik de onweer in de lucht echt goed kan bekijken. Ik heb er dan ook heerlijk naar zitten kijken. Hierdoor werd ik geïnspireerd voor deze Monday manicure...


Kijk je even mee?

Ik gebruikte de zwarte essence lak, "Black is black", de mintgroene Essence nagellak, " Thats what I mint,een witte tip painter van Essence  en de LE nagellakken uit de wintercollectie 2014/2015 van Yves Rocher Violine & Amethyste. Ook gebruikte ik een sponsje...

Eerst bracht ik een base coat aan en toen deze goed droog was lakte ik mijn nagels zwart...Ze hoeven voor deze nail art niet helemaal perfect zwart en dekkend te zijn...

1.Vervolgens sponsde ik met mintgroen op sommige plaatsen een aantal vlekjes.

2. Nadat dit goed droog was, deed ik het zelfde met de paarse lak.

3. Met de witte tip liner maakte ik een aantal grillige , heel dunne lijntjes...Je kunt natuurlijk hiervoor ook een     fijn penseeltje gebruiken.

4. Hier over maakte ik met het sponsje een aantal kleine afdrukjes met de roze lak..

Het hoeft niet helemaal precies allemaal op de juiste plaats....want let maar op ..




Dit is namelijk het eind resultaat als je er een glanzende top coat over smeert...
Zelf heb ik toch wel even uit moeten zoeken welke tinten groen en paars en roze het meest geschikt waren, want door de zwarte ondergrond is natuurlijk niet elke tint even goed zichtbaar. Eigenlijk was hij niet heel erg moeilijk om te maken, wel had je veel tijd nodig om het te laten drogen..

In dit geval vond ik het leuk met dit thema als de bliksem aan de slag te gaan..

Ben jij angstig voor onweer?

20 opmerkingen:

  1. Zelf heb ik echt helemaal niks met onweer, ben er hartstikke bang voor. Deze nail art daar heb ik wel wat mee, vind hem erg gaaf x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie nailart :) deze wil ik ook gaan proberen hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt een schitterende nailart. Vind het altijd mooi om naar te kijken, ben niet bang maar respecteer de natuur wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf is je nail art geworden en zie je echt groeien! Ik ben niet bang voor onweer vind het altijd wel gezellig en knus als ik lekker thuis ben dan he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie nailart zeg! Ik vind zelf onweer leuk om naar te kijken als ik binnen zit en kan er echt van genieten dan, maar als ik buiten ben vind ik het niet fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW!! Petra zo ontzettend gaaf deze nailart!!! Super mooi gedaan!!!! Haha ik ben echt bang voor onweer.. ik kruip het liefst onder me bed...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh super leuk, ik hou van zulke donkere nail arts :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel tof gedaan, gave overloop ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf geworden Petra! ;-) Ben bang voor onweer. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ikzelf vind het helemaal niet ontspannend of veilig voelen als het zo regent en dondert, maar deze nail art is wel heel leuk! Ik wou ook al heel lang eens zo'n nail art maken, maar de bliksem tekenen leek me zo moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh my gooood zoooo gaaf gedaan! Echt petje af hoor, Petra!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw mooi gedaan Petra, was ik maar zo creatief zoals jij :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt heel gaaf Petra!
    Al ben ik stiekem best bang voor onweer (die op jouw nagels vind ik niet eng hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, ongelofelijk mooi! Deze ga ik ook proberen!

    BeantwoordenVerwijderen