woensdag 15 juli 2015

Unboxing: Gewonnen pakketje van Beauty Unboxing



Alweer een behoorlijk tijdje terug heb ik meegedaan aan een winactie die Jamey van Beauty-unboxing.nl georganiseert had. Ondertussen had ik al weer 2 weken terug een mailtje gekregen dat ik de winnaar van deze winactie was waarbij je een beauty pakket kon winnen...Soms heb je van die periodes in je leven dat alles tegen zit en dan ineens gebeuren er veel fijne dingen...Op dit gebied ben ik de laatste tijd echt een beetje een echte lucky girl geweest. 

Na een paar daagjes ontving ik een mailtje van het Kiala afhaalpunt in mijn buurt dat er een pakketje voor mij gearriveerd was. Helaas was de drogisterij waar dit afhaal punt gevestigd is, 5 minuten nadat ik het mailtje ontving gesloten.Ik  moest wachten tot de volgende dag om het pakketje af te halen...De volgende morgen fietste ik vrolijk door de stad op weg om het pakje af te halen...Spannend!...



Thuis aangekomen kon ik natuurlijk niet wachten, zo nieuwsgierig word ik van gesloten zakjes, doosjes of pakjes. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die een gebrek aan zelfbeheersing Ik ben op dat gebied ook blij dat ik zelf al jaren beslis wat Sinterklaas weggeeft !...Kijk je mee naar wat er in het pakje zat?


 Oeffff, als eerste haalde ik een heel lekker een Greenland massage oil, uit de doos..Deze heeft een Papaya/ lemon geur......Ik ben gek op de Greenland Producten, deze geuren altijd zo heerlijk. 
Deze ook,...Hij heeft echt een heerlijke zomers geur... hmmmmm Goddelijk!


Ik ben best gek op haarverzorgings producten. Ik vind het heerlijk om ze te proberen en te testen...Zeker nu ik merk dat mijn haar echt baat heeft bij verschillende fijne producten...Hiervan zaten er ook een aantal in het pakje.....

Deze TIGI bed head shampoo en conditioner ken ik nog helemaal niet. Ik heb zelfs nog nooit van het merk gehoord...Dat maakt het extra leuk om eens te gaan proberen...Ook van het L'Oreal product heb ik eigenlijk nog nooit iets gelezen. Het is bedoeld om de diameter van het haar te vergroten, zodat het dikker gaat lijken..Ik ben bere- benieuwd of dit echt verschil gaat maken...


Ik heb even de tijd genomen om het te laten bezinken toen ik deze fijne cosmetica producten in de doos zag liggen.....Wat onwijs leuk, ik ben er echt erg blij mee...Jullie weten het vast wel, ik kan een ontzettende twijfelaar zijn om iets aan te schaffen. 

Het MUA" Glamour days " palette is een van de dingen waar ik best wel al vaak naar had  staan gluren in de winkel....Ook lag in de doos een, Make up revolution  palette, waarin een highlighter, blush en bronzer zitten  Wauw.... Super.. Ik had namelijk maar 1 bronzer, maar ook highlighters zijn niet in grote getallen aanwezig in mijn laatjes...Leuk leuk leuk...



Ook aten er nog een 2 tal echte pareltjes in.... Mijn eerste Inglot product werd een feit met dit geweldige pakket wat ik van Jamey ontving...Een creme Lippaint. in een beetje een rozige tint..,,,,Wooooaw, ook zo tof om eens te bekijken of Ingelot echt zo fijn is als men vaak beweerd...Word vervolgd ,dames!

Ook vind ik in de doos een aparte lipgloss van BeMineral...de kleur is een beetje donkerrood....Ook met dit merk ben ik onbekend en dan vind ik het juist zo  geweldig om dan iets uit te kunnen testen....



.In het pakketje zit ook een behoorlijk dik boek van Laurianne Ruhe,. Het heet Good Food en staat boordevol met tips en inspiratie, die kunnen leiden tot een gezondere levensstijl...De fotos zijn mooi,  De teksten duidelijk en overzichtelijk Het leest ook prettig weg, heb ik gemerkt in de afgelopen dagen....Ook hier ben ik heel erg blij mee, Dank je wel, Jamey! 






Soms is het niet leuk om heel eerlijk tegen jezelf, te zijn...Ik ben gewoon te zwaar. Aan mijn eetgewoonten mankeert best wel wat en er valt nog heel wat te verbeteren. Ook heeft de levensfase waarin ik verkeer, wel invloed op mijn gemoedstoestand, gewicht en gezondheid. 
Dit boek is dan ook  meer dan welkom...Een mens is tenslotte nooit te oud om bij te leren..
Ik ben ontzettend blij met de inhoud van dit pakje..


19 opmerkingen:

  1. Wauw Petra wat een gaaf pakket! Het MUA palette..deze is zo mooi! En het Makeup Revolution kitje daar ga je vast heel blij mee zijn! ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooooooo! Daar zeg je U tegen! Bofferd! Veel plezier Petra (gaat vast lukken).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk pakje! Die Bed Head zal je zeker blij maken! Ik gebruik al jaren bijna niets anders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een heerlijk pakket geluksvogel het geluk mag ook eens aan jou kant staan hé! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oef wat een fijne box! Daar zou ik ook heel blij mee zijn. Met alles wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk pakket zeg, vooral het MUA palette is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuk pakket, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauww wat een mooi pakket!
    Ik kan het goed geloven dat je een gat in de lucht sprong als je dit pakket hebt geopend :o
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie inhoud zeg! Altijd zo leuk als je een pakketje mag ophalen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amai, wat een pakket! Ik ben blij voor je dat je dit hebt gewonnen, je gaat er heel veel plezier mee beleven! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk en leuk pakketje heb je gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat tof dat je dit leuke beauty pakket hebt gewonnen! !!! :) geniet er lekker van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een heerlijk pakketje ♥ ben erg benieuwd naar het oogschaduw palette van mua xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh cool dat je 't pakje gewonnen hebt! Ik schrijf soms voor Beauty Unboxing, dus ontzettend gaaf dat iemand die mijn blog ook leest 'm gewonnen heeft! Proficiat Petra!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een goed gevuld pakket zeg! Leuk dat je die gewonnen hebt
    Zelf ben ik dol op de producten van TIGI en ben benieuwd wat je er van gaat vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijk pakket! Super dat jij het hebt gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gaaf pakket heb je gewonnen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sow, das n leuke. Jammer dat je m hebt gewonnen. Dacht al even dat er een nieuwe box uit was die we konden bestellen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk zeg! Ik vind dat kookboek tof.

    BeantwoordenVerwijderen