vrijdag 24 juli 2015

Kneipp Morning kiss, douche foam ...



Als een merk heel hoog genoteerd in mijn lijstje favorieten verzorgings producten staat, dan is het toch wel Kneipp. Tot begin vorig jaar was ik best wel onbekend met dit merk. Toen de Patchouli lijn in de winkels verscheen wekte dit direct mijn nieuwsgierigheid. Patchouli is echt zo een heel typische kruidige geur, die je vaak tegen kwam in de Flower power periode. Het is een ietwat overheersende geur die ik als jong kind vaak rook, vandaar dat ik er toen zo zo nieuwsgierig naar was...Een typisch gevalletje van herinneringen ophalen aan de hand van een geurtje....Kneipp maakt mijn verwachting die ik had over de Patchouligeur dik waar en mijn liefde voor Kneipp geuren werd hiermee geboren...




Toen ik de kans kreeg om een Kneipp douche foam, genaamd Morning Kiss kreeg om te proberen was ik heel benieuwd. Ik kon mij helemaal niets voorstellen bij de geur van Oranjebloesem en Jojobaolie.Waar zou dit nu echt naar ruiken? De eerste keer dat ik de foam gebruikte rook ik de subtiele geur direct, naar sinaasappel. Alleen dan niet zo heel erg zoet en overheersend...Jojobaolie heeft amper een geur van zichzelf, dus die was ook echt niet reukbaar in deze douchefoam. Het laat de huid wel heerlijk zacht en gehydrateerd aanvoelen.



De flacon heeft een heerlijke frisse zomerse uitstraling. Erg leuk zo met dat oranje met geel..Op de achterzijde staat een heel duidelijke product en gebruiksbeschrijving, Handig!
Ook staat er een duidelijk lijstje met ingredienten op de flacon. Er staat ook nadrukkelijk op de flacon vermeld dat de foam geen paraffine, siliconen en minerale olieen bevat..Voor mij geen probleem als het deze wel bevat , maar voor sommige mensen is het wel heel belangrijk...




Als je de foam in een klein bolletje op je hand spuit, schuimt hij als een tierelier...en hierdoor is de foam lekker zuinig in gebruik,,,En dat vind ik wel fijn, want tenslotte kost een flacon om en nabij de 7 euro bij de diverse drogisten. Het is niet heel budget, maar voor mij de centjes wel dubbel en dik waard..




Ik vind deze douchefoam echt heerlijk geuren...je krijgt er echt een heerlijk zomers gevoel van...lekker!

Welk Kneipp product vind jij echt onvergetelijk lekker geuren?

13 opmerkingen:

  1. O deze lijkt mij heerlijk Petra. Welke tot nu toe mijn favoriet van Kneipp is is de vijgenmelk/arganolie lijn. De douchefoam icm de bodycream is zoooo lekker! De geur hiervan blijft ook heerlijk hangen. ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is echt een heerlijke zomerse douche foam die van ons is alweer bijna op haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm lekker! Ik ben enorm
    Benieuwd naar de geur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt goed!! Haha ik heb nog nooit iets geprobeerd van kneipp!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De geur lijkt mij heel lekker! Sowieso vind ik de producten van Kneipp vaak erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke geur, deze! Echt zo'n happy vrolijk geurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb deze ook gekregen, ik had deze douche foam gewonnen bij Vanessa :)
    Ik vind hem heerlijk!!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is zo lekker, ik heb hem al op hahahah!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben gek op sinaasappelgeur! Als ik t niet vergeet neem ik m zeker mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb hier al zoveel over gelezen, klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. och kneip heeft van die heeeeerlijke producten<3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sinaasappel geur is perfect voor een warme zomer dag! Ik ben heel nieuwsgierig naar de lijn van Kneip!

    BeantwoordenVerwijderen