zondag 1 februari 2015

Montagne Jeunnesse, foot cooler.

Ken je dat gevoel? Het gevoel alsof je voetzolen in de brand staan? Meestal heb je zo een branderig gevoel als je lang gestaan hebt, of als je veel gelopen hebt. Ik zelf heb het meestal na het winkelen of na het bezoeken van een gezellige beurs. Fijn is het niet, want vaak voel je het de dag erna nog steeds aan je voeten. Al een behoorlijke tijd lag hij in mijn mandje met eens te proberen  producten, deze foot Cooler uit het  Montagne Jeunnesse Travel Pamper pack . In dit Pamper pack zaten een aantal heerlijke treats en deze was er een van.


Omdat ik van de week het gevoel had of mijn voetzolen in de brand stonden besloot ik de Foot Cooler eens uit te gaan testen tenslotte staan er weer een aantal leuke gezellige beurzen voor de deur. Dan is het mooi tijd om te kijken of bepaald leed te verminderen is. 



Kijk je even mee naar mijn bevindingen van deze Foot Cooler?

De foot cooler zit verpakt is een vrolijk uitziende verpakking. Er staan 2 keurig verzorgde voeten op in een oase van  blauwe bessen. Ook lees ik op de verpakking dat er een mint geurtje aan zit. Ergens wel logisch want menthol heeft een verkoelend effect.


Op de achterzijde staat een productomschrijving en een lijstje ingrediënten.. Ook staan er een aantal veiligheidswaarschuwingen op, Dat is natuurlijk nooit verkeerd. Het zakje heeft een inhoud van 10 milliliter.
De foot cooler is Natuurvriendelijk, 


Een kind kan de was doen, want de gebruiksaanwijzing is zo simpel, dat je alleen maar de prachtige plaatjes hoeft te bekijken....Voeten wassen, product in masseren en laten zitten.



Het zakje is makkelijk te openen door een kleine inkeping aan de bovenzijde van de verpakking,. Handig je hebt er geen schaar voor nodig en dat is wel prettig als je bv op vakantie bent.


Het product is blauw van kleur en zit er heerlijk fris uit. Het geurt een beetje zoetig, maar ook erg fris vanwege de mint geur.

Nadat ik mijn voeten gewassen heb besluit ik de footcooler in te masseren. In eerste instantie ziet de substantie er een beetje transparant-lichtblauw uit op mijn voeten. na ongeveer een minuutje voel ik dat de mint zijn werk doet en heerlijk mijn voeten gaat afkoelen.





Als mijn voeten zo een 7 minuten hebben afgekoeld en de substantie ingetrokken is, ziet het eruit of ik met mijn voeten in de talkpoeder heb gezeten. Het ziet er wat merkwaardig uit , maar mijn voeten voelen wel heerlijk koel en lekker zacht aan. Je kunt het lekker lang laten zitten, de talk valt er vanzelf wel af als het helemaal uitgewerkt is. Afspoelen kan natuurlijk ook als je dit fijner vind.

Het is een fijn product, ook al verhelpt het, het brandende gevoel onder mijn voeten niet. Het verminderd het wel!  De enige verpakking die ik van dit product tegenkwam in een webwinkel heeft een inhoud van 25 ml. Dat zou denk ik voldoende zijn voor 3 behandelingen. . Momenteel is hij helaas wel tijdelijk uitverkocht.
Je kunt deze HIER vinden voor de prijs van  1,79

Het is een fijn product en zeker iets wat ik weer aan ga schaffen voor mijn moeie voetjes, die best wel een extra vertroeteling verdienen na een middagje shoppen of een gezellige beurs.

Heb jij wel eens deze footcooler gebruikt?

31 opmerkingen:

  1. Lijkt me een heerlijk product. Voeten zijn bij mij meestal een achtergesteld deel wat betreft verzorging. Ik ken deze foot cooler niet maar heb zelf wel fijne voet producten van kruidvat eigen merk. O.a een voet butter, zo heerlijk ook! Goed idee Petra. Vandaag een me-time dagje dus mn voetjes ook maar weer eens lekker vertroetelen! Fijne zondag! ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ook ik vergeet mijn voetjes echt vaak, en dan ineens bedenk ik mij dat ze ondergeschoven kindjes zijn en ga ik ermee aan deslag....wel lekker altijd en toch, vergeet ik het echt vaak!...Is het nog gelukt met de me time vandaag?

      Verwijderen
  2. Oh wat heerlijk!!!! Voeten vergeet ik altijd zo. Terwijl we daar alles mee doen. Ik ga dit onthouden :-) fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vergeet ze ook vaak en inenes dacht ik hier weer aan...en het bevalt best goed, lekker eigenlijk!

      Verwijderen
  3. Klinkt goed. Ik heb op het moment nog juist een voetverwarmende crème liggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voetjes van de vloer en behandelen die voetjes, lekker met warmte, dat verdienen ze echt hoor!

      Verwijderen
  4. Ik besteed veel te weinig aandacht aan mijn voeten! Die verdienen wel meer aandacht! Ik heb trouwens nog nooit van een koeler gehoord, wel juist voor warmte! Apart!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ik heb altijd het gevoel als ik veel gelopen heb of mijn voeten in de brand staan en dan is dit wel erg prettig eigenlijk....afkoelen die voetjes! haha

      Verwijderen
  5. Lijkt me lekker zeg! Ik heb vaak vermoeiende voeten die inderdaad soms een beetje branderig aanvoelen .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. vervelend voelen de brandende voeten aan, maar dit is wel lekker eerlijk gezegd,ook al is het wat vreemd...

      Verwijderen
  6. Klinkt ideaal als je vermoeide voeten hebt maar heb liever een verwarmer voor de voetjes .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk ben ik gewoon toch best wel vaak een beetje laks op dat gebied, dus tja...ik ehb geen idee hoe dat warme aanvoelt op je voetjes...

      Verwijderen
  7. Ohh voorlaatste dit weer moet ik m'n voeten meer aandacht geven maar ik vergeet het gewoon. Ziet er wel erg fijn uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben op dat gebied ook wel behoorlijk makkelijk, maar eigenlijk is het weleens vreemd iets, tenslotte zijn ze zo belangrijk!

      Verwijderen
  8. Wat een gek gezicht zo op je voeten, als het maar werkt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zag er ook heel raar uit, als je mij er naar had zien kijken, dan had je echt dubbel gelegen

      Verwijderen
  9. moet hem ook nog steeds proberen ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb deze ook, maar nog niet gebruikt! Ik bewaar hem tot de zomer, want dan ga ik hem zeker nodig hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is wel erg lekker verkoelend, echt een aanrader voor in de zomer...

      Verwijderen
  11. Wat fijn dat het toch het brandende gevoel iets weghaalt! Ik heb zelf nog nooit een footcooler gebruikt, maar ben nu wel benieuwd ernaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had het ook nog nooit gebruikt, maar het verkoelde mijn voeten behoorlijk en dat is wel erg prettig!

      Verwijderen
  12. Montagne Jeunesse is echt een fijn merk! Ik koop er altijd gezichtsmakers van. De gebruiksaanwijzing wordt inderdaad altijd simpel uitgelegd! Jammer dat hij brandend gevoel niet weghaalt, maar toch fijn dat hij het iets verminderd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Montangne Jeunesse heb ik eigenlijk nog niet echt veekl gebruikt, maar dit si een heerlijk product en zeker iets wat in de zomer echt fijn is...

      Verwijderen
  13. Deze klinkt wel goed! Heb zoiets eigenlijk nog nooit eerder gebruikt..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had het ook nog nooit gebruikr en het was best een hele verassing toen ik dit wel deed...

      Verwijderen
  14. Klinkt wel fijn! Alleen ik zal hem niet zo snel nodig hebben, want ik heb bijna altijd echt ijskoude voeten. Maar voor in de zomer of zo klinkt het super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is erg fijn, maar inderdaad als je altijd koude voeten heb is het zeker niet zo fijn in de winter, zomers is het dan wel weer erg lekker, denk ik!

      Verwijderen
  15. klinkt erg handig voor als je inderdaad na een dagje gelopen te hebben bij een beurs etc... Lijkt me erg lekker voor me voeten!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lijkt mij erg fijn!
    Zelf heb ik na het winkelen ook last van mijn voeten, dus dit zal ik zeker eens proberen :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oei, ik hou mij eerlijk gezegd veel te weinig bezig met voetverzorging, maar dit lijkt me alvast een erg fijn product :)! Het verkoelende effect lijkt me zalig!

    BeantwoordenVerwijderen