donderdag 3 juli 2014

Jardins du monde...Yves Rocher

Een paar dagen geleden besloot ik om mijn oudere vriendschap met Yves Rocher weer aan te halen en dit deed mij besluiten om onder andere een 2 tal doucheproducten te bestellen, en wel van de Jardins du Monde lijn en na even getwijfeld te hebben besloot ik mijn keuze te laten vallen op...., de douchecreme ,Coffee beans from Brasil en de douchegel, Orange from Florida ..




Beide flessen hebben een opvallende vorm, die breder aan de onderzijde is, en hierdoor staan ze lekker stabiel op het plankje van de douche...Ook zijn ze niet zo erg groot. Zelf vind ik dit wel prettig, want ik houd wel van een beetje afwisseling van doucheproducten...De flacons hebben een inhoud van 200 ml en een handige klikdop, De dop heeft een niet al te grote opening zodat je niet snel geneigd bent onnodig veel te gebruiken.




Ik wou maar eerst beginnen met de geur die "Coffee beans from Brasil ". Zodra je de fles open doet komt je een zoete duidelijke koffiegeur tegemoet , wel een beetje zoet, maar hij deed mij direct denken aan de o zo, bekende snoepjes "Haagse hopjes" ...Coffee beans from Brasil heeft een creme kleurige ,romige en stevige structuur die erg zacht aan voelt, lekker schuimt en heel erg lang blijft na geuren. Het is niet een erg verfrissend geurtje, maar een "gezellig koffie " geurtje, en hierdoor wel een geurtje waar je van moet houden, maar ik vind het heerlijk ruiken.




De douchegel "Oranje from Florida" daarin tegen is een zoet maar heel verfrissend ruikende douchegel, waarin duidelijk de geur van sinaasappels aanwezig is. Deze douchegel heeft een minder stevige structuur en hierdoor ben je gauw geneigd om toch net iets te veel te gebruiken. Eigenlijk vind ik dit wel erg jammer...de kleur van de douchegel is een beetje oranje doorzichtig. Wel voelt de "Oranje van Florida" heerlijk fris en zacht op je huid en ook deze geur blijft lang aanwezig op je huid. Hmmm erg zomers zoet, dat is deze geur!





Yves Rocher heeft dit soort producten regelmatig in de aanbieding en de website is zeker af en toe een kijkje waard...Ik vind de prijs ook best wel belangrijk als ik een product aan schaf en deze producten kocht ik momenteel voor 2, 95 voor 2 stuks. En dan kon ik ook nog zelf 2 geuren uitkiezen uit het assortiment. Ook vind ik het wel prettig om te weten dat deze doucheproducten voor 97% uit natuurlijke ingredieenten bestaan en dat er geen dierlijke ingredieenten in verwerkt zijn...



Momenteel zijn deze mijn grote favorieten. Ze zien er leuk uit en de flacons zijn niet al te groot en dat is handig in deze vakantieperiode. De geur is heerlijk en overtrof echt mijn verwachting...

Nou ik ga dit artikel afsluiten, want volgens mij ruik ik de koffie ....

Heb jij wel eens van de varianten van Jardins du monde gebruikt?

Groetjes Petra

5 opmerkingen:

  1. Van de week wilde ik deze producten (met nog wat andere ) ook bestellen helaas moet ik even een week qua budget wachten. Ze lijken mij heel fijn wil ze heel graag proberen x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Herkenbaar wat je schrijft, maar gelukkig weten we allebei dat een mens niet alles in een keer kan hebben, alees op zijn tijd meis....... :-) xxx

      Verwijderen
  2. lijken me erg fijne producten ♥ de oranje from florida lijkt me heerlijk xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha het was net of je aan een sinaasappel zit te snuffelen, maar hij is echt heerlijk...

      Verwijderen
  3. De Jardins du Monde lijn van Yves Rocher behoort ook tot mijn favoriete douchegels! Die Coffee Beans from Brasil wil ik ook eens testen :)!

    BeantwoordenVerwijderen