dinsdag 10 juni 2014

1 + 1 Gratis ...

Soms loopt je dag anders dan je van te voren gepland had, ...Gisteren was zo een dag, vanwege het warme weer en het afgegeven weer alarm, besloten mijn man en ik om er maar niet op uit te trekken. Tenslotte is het niet een echt fijn idee om tijdens een geweldige onweersbui in het bos rond te fietsen of ergens in een weiland. Omdat wij haast in het centrum van Utrecht wonen hoeven wij nooit na te denken of de winkels gesloten zijn, dus halen wij vaak per dag van alles in huis. Lekker handig voor mensen zoals wij...

Omdat het brood op was, besloot ik even naar de supermarkt te fietsen om een nieuw te halen en toen ik de hoek om kwam zeilen zag ik het....Ohhhh, Ongelofelijk, 2e pinksterdag en de Trekpleister is open? Jahhhhh wat leuk, want die hebben een heerlijk aanbieding lopen die inging op die dag. Op alle nagellaken, de 2e gratis!

Ineens dacht in weer aan het kleine rondje leukerdje wat ik al eerder eens had zien staan, maar waar ik niet aan toe kwam om deze daadwerkelijk aan te schaffen...De Essence tint nummertje 138, L.O.L, , Apple kleurig..Een kleur die er altijd uitspringt, een kleur die ik geweldig vind , en die mij, helaas echt niet staat. Ik krijg als ik de kleur aan heb een huidstint waarvan je zegt....Ogghhh dat arme wijffie moet wel heel erg ziek zijn!...En hoe rot de kleur mij ook staat , ik vind hem wel heel erg leuk om te zien. 2 voor de prijs van 1, ......dat zijn aanbiedingen waar mijn hartje sneller van gaat kloppen.


Als ik ietsjes later met het fijne flesje in mijn hand sta , bedenk ik mij dat dit flesje wel heel erg prettig in de hand ligt...Ondertussen valt mijn oog op een andere tint die ik eigenlijk niet snel zal kopen, maar wel erg leuk en vrolijk vind....Essence tint nummerte 109, Off to Miami...Koraalkleurig....Ik twijfel, zal ik deze allebei nemen of niet? En op dat moment besluit ik dat het maar eens afgelopen moet zijn met dat eeuwige getwijfel aan van alles en nog wat,. Voor 1 euro 69 kan ik mij geen buil vallen tenslotte!...In mijzelf neuriend ga ik naar de Supermarkt aan de overkant en ietsje later fiets ik door de hitte weer richting huis.

 
Thuis gekomen draai ik het flesje Applegroen flesje open, een niet vervelende lucht komt mij tegemoet terwijl ik het kwastje helemaal uit het flesje haal, en dan zie ik dat het platte kwastje een beetje rond afloopt aan de zijkanten. Na het eerste laagje nagellak heeft de lak nog niet voldoende naar mijn zin gedekt..Maar dit rondachtige kwastje lakt echt heerlijk , vooral aan de zijkanten van mijn nagels vind ik het erg handig...even wapper ik met mijn handen als op ik wil gaan vliegen en de nagellak is best erg snel droog....Na het 2e laagje lak ziet de lak er onwijs helder en gedekt uit, Ik ben erg tevreden over deze heldere tint...Wel vraag mij nu af hoelang zal dit er nu ook echt goed op blijven zitten?...
 
 


Dan pak ik het andere flesje, en wonderlijk genoeg ben ik net zo tevreden over de kwaliteit en werkzaamheid van deze kleur, 2 keertjes lakken en Tjonge wat een kleur...Indrukwekkend mooi....Pompompomperom....Op een mooie Pinksterdag, thuis zittend door de veel te hete zon....Mijn nagels heerlijk gelakt, heerlijk zittend op een met schaduw gevuld balkon...

Misschien moet ik nog maar even terug naar Trekpleister morgen, want ondertussen ben ik al dik en dag verder een zit de nagelak er nog helemaal mooi op, en dat gebeurd meestal bij mij niet!

Petra

1 opmerking: