zaterdag 16 januari 2016

Win deze 3 fijne, natuurlijke Biomed producten.....(Gesloten)



Afgelopen weken had ik een aantal producten getest getest voor Biomed. Zo testte ik Peel me Up, de enzymatische gezichtspeeling, een Pure detox mask om de gezichtshuid te ontdoen van de schadelijke invloeden van buitenaf en en als laatste testte ik  de probleem specifieke creme, Fresh Eyes. Deze creme zou de 'wallen" 'verminderen...


Al deze producten zijn natuurlijke producten, dermatologisch en klinisch getest en geschikt voor de gevoelige huid... Het leuke aan het testen van al deze producten was natuurlijk voor mij de kennismaking met deze producten. 


Ook mocht ik van Biomed 1 pakketje met de  door mij geteste producten weggeven aan een van mijn lezers..Superleuk vind ik dit....Tenslotte is iets weg mogen geven altijd, iemand anders blij maken en dat is natuurlijk nooit verkeerd..



DEZE WINACTIE IS AL GESLOTEN

Wat moet je doen om een kansje te kunnen maken op dit setje met heerlijke producten?

Eigenlijk niet zo heel erg veel...namelijk...

Volg je mijn blog op Bloglovin
Volg BioMed op Facebook
Vermeld in je reactie duidelijk welke stapjes je gedaan hebt en ook in de reactie je email adres ...


Je kunt mee doen tot zondag 24 januari 2016, 23.59 uur, Hierna neem ik per email contact op met de winnaar om de adres gegevens te vragen. De adresgegevens zend ik door naar Biomed. Biomed verzend het pakketje naar de winnaar...
Ook volgers van mijn blog, uit Belgie kunnen natuurlijk meedoen.

Veel succes...

Doe je ook mee?





(Natuurlijk zou je deze fijne, natuurlijke producten eventueel ook nog aan kunnen schaffen als je niet het geluksvogeltje blijkt te zijn bij deze winactie zou zijn bij de Viata online apotheek.)

21 opmerkingen:

  1. Ik ben reuze benieuwd, ik doe graag mee! Ik volgde je al via Bloglovin' en heb BioMed een like gegeven op Facebook. Mijn email: annajirina@hotmail.nl. Succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aangezien ik overal mee doe met de winactie die mij aanspreekt, doe ik met deze ook mee...graag waarom niet. Toch leuk, gezellig met iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke winactie! ik doe niet mee want de mask heb ik al hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oe leuk zeg! Ik heb de producten al, maar wens iedereen succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik doee meee! ik heb de facebook pagina geliked en ik volg je op bloglovin. Hele leuke winactie, ben benieuwd hihi. mail: 104783@amadeuslyceum.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk pakketje! Lijkt me heerlijk om te gebruiken! Ik volg je op Bloglovin en like Biomed op Facebook.
    Mijn emailadres is romyveul [at] hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke winactie! Ik heb twee van deze producten al, dus ik gun het een ander meer. Ik wens iedereen heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke winactie, doe graag mee ivm mijn huid. Heb de fb pagina geliked! En jou volg ik natuurlijk al op Bloglovin!:-) mijn email is joycesandee@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja ik doe mee. Vind het een prachtig pakketje. Net wat ik nodig heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe wel graag mee. :) Likes voor je bloglovin zijn er, aan like op Facebook doe ik niet. Daar hou ik niet van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe graag mee. sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vergeten te vermelden: aan alles voldaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het lijken me erg fijne producten, vooral de peeling wekt mijn interesse. Mijn huis is echt weer dramatisch de laatste tijd, misschien kan biomed dit verzachten? Ik volg je al via bloglovin en had de fb pagina al geliked. @janabeeckman. Groetjes! janabeeckman2@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben heel erg benieuwd naar de producten van Biomed! Ik volg ze al een tijdje op FB (Tamara Mara Großmaul) en lees veel goeds over de producten in reviews van bloggers, dus ik doe heel graag mee. paramara1982 [at] gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben erg benieuwd en doe dus graag mee (:
    Ik heb alle verplichte stapjes gedaan.
    Liefs, Jolijn
    Jolijndoelman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oeeh, klinkt top zeg! Gefeliciteerd met de 400 volgers Petra, op naar de 800.
    Ik doe zeker mee met de winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. handig setje deze komt zeer goed van pas de huid heeft extra verzorging nodig in deze koude tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hah, nu durf ik wél eens meedoen! Ik heb nog nooit van dit merk gehoord eerlijk gezegd, dus ben wel ontzettend benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe graag mee! Ben erg benieuwd naar de producten. Ik heb je post op bloglovin gesaved, ik volg je natuurlijk en volg biomed op facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit merk ken ik nog helemaal niet! Lijkt me dan ook heel erg leuk om te testen en ik doe dan ook graag mee. Ik heb alles gedaan wat moest.
    Dit is mijn e-mail adres: everythingnice0@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen