woensdag 5 augustus 2015

Een Impuls aankoopje? Wild White Ways van Essence...


Toen vrij recent de 1+ 1 gratis actie bij Kruidvat liep, schafte ik een behoorlijke lading nagellakproducten aan van Essence. Zelf ben ik een onwijs grote liefhebster van Essence nagellak. Helemaal nu men de " The Gel" lijn gelanceerd heeft in het assortiment...Zo kocht ik ook een flesje witte lak, genaamd Wild White Ways van Essence aan...Waarom deze witte lak? nu daar kan ik kort en bondig in zijn...Er zat een rood witte sticker op het dopje met daaop de tekst Colour intensifying base!...Dus hoppa, in mijn mandje en mee die handel. Proberen wat dit nu voor een bijzonder goedje was...Nu bleek ik niet de enige te zijn die geintreseerd was in dit product....


Kijk je mee?

Het is een flesje in de bekende vorm, die de flesjes van Essence hebben..Zelf vind ik het een erg leuke vorm en zeker erg fijn dat je de kleur aan de dop kunt herkennen, lekker handig als je je lakken in een lade hebt staan, zoals ik dat heb...



Het kwastje is wat breder en rond afgesneden...Zelf vind ik het een prettige vorm van het kwastje. Dit is natuurlijk wel persoonlijk...het brengt ook makkelijk aan

Tja de lak zelf?
Ik kan er heel duidelijk in zijn, hij dekt als een tierelier. In 2 laagjes dekte hij echt prima..




Hij droogt ook best wel lekker snel.....Maarrrrr..... ( kijkt nu goed op het flesje)...Krijg nu toch wat!!!..Ohhhhhh.....Wat ben ik toch een onwijze kluns...Het is een " normale"  witte nagellak!...Sjuchttt, Heb ik mij mooi laten verleiden door een opvallende sticker op het dopje...Er staat namelijk ook het woordje TIP, voor de rode letters Colour intensifying base!



Heb ik nu spijt van deze aankoop? Ach Welnee...Tenslotte gebruik ik al een behoorlijke tijd, witte nagellak als basis onder diverse kleuren lakken...Das nee, hoor! Er is echt geen man overboord...Zelf denk ik dat het een nagellak is die op het gebied van dekking vergelijkbaar is , met de witte lak uit de LE WK editie! Hier waren de meeste dames echt heel erg over te spreken....Impulsief was de aankoop dus wel, ik heb mij laten verleiden door een sticker...Tja...een prima nagellak en basis voor intensive kleur, deze nummertje 33 van Essence ..

Gebruik jij een witte lak onder bepaalde kleuren nagellak?








30 opmerkingen:

  1. Ik heb deze in mijn handen gehad maar niet meegenomen omdat ik eigenlijk wel tevreden ben met mijn witte Perfect Touch lakje! En ach....miskoop is het nooit!!!! En ja onder mooie felle/neon kleurtjes doe ik wel vaak een witte nagellak, dat laat de kleuren nog mooier uitkomen. ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi, de lak van perfect touch is ook echt supergoed, ik gebruik hem ook heel erg graag....xx

      Verwijderen
  2. Oeh ik vind hem erg mooi! Een miskoop zou ik het niet noemen. Eerder een 'extra' mooi wit lakje! Dit wordt misschien wel de volgende witte lak van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi, het si echt geen miskoop, alleen klungel als ik ben had ik natuurlijk weer alleen naar de rode letters gekeken en ik had echt zoiets...owww een nieuwe base lak?

      Verwijderen
  3. Ik vin d dit geen miskoop, vind het een mooie lak. Ik kan witte nagellak alleen niet zo mooi aanbrengen hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, wat een prachtig lakje! Ik hou van wit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben echt altijd zo jaloers op je nagellak-kunsten, haha, mij lukt het zelfs niet om doorzichtige nagellak zo mooi aan te brengen ;) Leuk kleurtje wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Tja, nagels lakken is echt een kwestie van veel oefenen en als het echt een fijne lak is gaat het ook veel makkelijker...

      Verwijderen
  6. Mooie witte lakje !!!! Ik gebruik zelf geen witte lak.. tenminste nog niet geprobeerd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze witte lak ziet er best goed uit. De witte nagellakjes die ik heb zijn enorm streperig. Ik las het ook ergens dat je inderdaad wit als basis kan gebruiken. Was dat voor een intensere kleur of om je nagels niet te laten verkleuren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Witte nagellakjes zijn inderdaad wel vaak streperig is ook mijn ervaring......Ik gebruik ze altijd om de kleur wat helderder/ feller te laten worden...en je nagels verkleuren dan ook inderdaad niet, het heeft dus wel een beetje een dubbele functie...meestal gebruik ik voor het verkleuren gewoon een blanco base coat

      Verwijderen
  8. Wel balen, maar een miskoop vind ik het sowieso niet! Super handig met nail arts :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk dat ie zo goed dekt, volgens mij kun je hem gewoon dragen zoals je wil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oo Petra ik vind dit echt geen miskoop! Wat een mooie witte lakje en zo goed dekken :)
    Leuk voor te dragen tijdens de zomer!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Moet het zelf toch ook nog eens proberen als base coat. Ik heb het ooit ook gekocht terwijl ik dacht dat het witte nagellak was haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, het is ook echt een gewone witte nagellak, maar ik was er echt van overtuigd dat het een base coat was...suf van mij!

      Verwijderen
  12. Ah hier was ik benieuwd naar. Goede dekking toch? Dan is het fijn als basis voor nailarts.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De dekking is prima, maar wat een kluns he?ik heb mij gewoon laten leiden door de rode letters....ik was er echt van overtuigd dat het een speciaal basis product was...hihi!

      Verwijderen
  13. Dit had mij nu ook kunnen gebeuren haha. Toch vind ik hem wel erg mooi! Ik ben eerlijk gezegd niet van de witte nagellak maar op deze foto's vind ik het erg leuk staan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op dat gebied ben ik echt een beetje een soort van zaffel, ik kijk naar de letters en denk...ja hebbes misschien is het wat...Ik draag eigenlijk maar zelden witte nagellak....

      Verwijderen
  14. Witte nagellak vind ik prachtig en ik ben blij dat Essence nu eindelijk eentje vast heeft in het assortiment die goed dekt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het een mooie wit.. Goed te gebruiken voor nailart
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nee joh, dit is geen miskoop! Het is gewoon een prachtige witte nagellak en dé perfecte aanvulling op je stash ;-) Zo moet je het maar zien, haha! Ik vind de kleur trouwens echt heel mooi dekkend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, het is echt een onwijs mooie dekkende nagellak.....( misschien moet ik toch eerst eens kijken en dan pas kopen).....

      Verwijderen
  17. Goede dekking zeg! En de tip van Essence is altijd handig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die tip is zeker handig, maar deze doos las weer alleen de tip....

      Verwijderen