maandag 3 augustus 2015

C.O.T.M: Augustus.... Fruit...



Het is vandaag al weer tijd voor de 2e Challenge of the Month Een Challenge waarbij 12 dames die graag nail arts maken elke maand een ander thema gebruiken voor hun nail art binnen de Challenge...Deze keer was het thema fruit! Een heel leuk thema, alleen deze maand zat er een extra moeilijkheid aan...We hadden namelijk allemaal van webwinkel Nailproduct een flesje nail art paint opgestuurd gekregen. Hier wil ik ze dan hierbij, ook hartelijk voor bedanken...





Het was de bedoeling dat we die tint in de nail art verwerkte. Ik kreeg de kleur geel opgestuurd. Een mooie felle kleur die goed bij het thema paste...Nu had ik nog nooit een nail art met nail art paintgemaakt en had ook echt geen enkel idee, hoe ik er mee om kon gaan in een nail art...Ik moet eerlijk bekennen...Ik vond het heel erg moeilijk, heb behoorlijk zitten zweten en ben heel veel keertjes opnieuw begonnen. Uiteindelijk werd het dan toch de bovenstaande nail art...


Ben je benieuwd welke prachtige creaties de andere meiden maakten?
Kijk dan mee, en geniet van de kunstwerken ...

                                                                       Oh my beauty

















 


Het zijn echt allemaal prachtige nail arts geworden, vind ik...
Het was een hele uitdaging om met Nail art paint aan de slag te gaan...
Ook zou ik het deze keer weer erg leuk vinden als jullie je stem uit zouden willen brengen , op de nail art die je het leukste vind...via de onderstaande poll...Alvast bedankt hiervoor!

Welke fruit nail art vind jij het mooist?

Jewelnails
Nailgloss
Iontrend
Creativenails4fun
Bebeautifully
Ohmybeauty
Blog&beauty
Nailsbymalinka
Heelgewoondagelijks
Nailfinity
Brilliantnails
Misslanghaar
Poll Maker


19 opmerkingen:

  1. Erg leuk hoe jij de gele nail art paint gebruikt heb. Het is een mooie en frisse nail art geworden. Maar net als vorige keer vind ik het weer super mooi van iedereen. Erg leuk dat nailproduct ons hierbij sponsort.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zie er weer allemaal gaaf uit! ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk thema en jouw kersen zijn te leuk. Ik had het zelf niet bedacht om ze met geel te combineren, maar de combinatie is heel zomers en fris.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die van blogs & beauty echt prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze allemaal heel mooi eruit zien ben gewoon super onpartijdig haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zei het al eerder, je wordt steeds beter! Je bent zo crea ook! Leuk gedaan, de anderen ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heey! heel leuk om jouw blog via de challenge te leren kennen :) wat heb je een mooie manicure gemaakt zeg :) alle nail arts zijn zo mooi geworden :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie hebben allemaal weer erg mooie creaties gemaakt! Fris en vrolijk ook door het thema :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allemaal zo gaat. Leuj dat je geel erin hebt verwerkt. De kersen komen extra goe uit ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze allemaal erg mooi & leuk!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het enorm mooi allemaal. Ik kan niet kiezen hoor!! Het lijkt mij eigenlijk ook wel leuk om een keer mee te doen :) Is dat mogelijk? Het hoeft niet elke maand, een keer is leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw ik vind ze allemaal zo ontzettend mooi en goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een heerlijk, zomerse, nail-art ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind alle nail arts weer heel knap gedaan, ik meen het! Ik kan echt, maar dan ook echt niet kiezen voor wie ik moet stemmen! Ik denk dat ik hem deze keer openlaat, ik vind het zo moeilijk! Ik kan best begrijpen dat het raar moet aanvoelen om met nailpaint te werken, gelukkig dat het mooi is uitgedraaid!

    BeantwoordenVerwijderen