maandag 11 mei 2015

Monday manicure : Tribal stripes...



Het is al weer een tijdje terug dat ik een aantal velletjes nagelstickers bij Zeeman kocht...Nodig had ik ze natuurlijk niet maar leuk waren ze wel, omdat ze ook best wel behoorlijk budget waren..De nagelstickertjes verdwenen in mijn lade met nagelverzorgingsspulletjes ...Wachtend op...Ja, op wat eigenlijk? Inspiratie misschien? 




 Toen ik vorige week lekker  van alles en nog wat aan het uitzoeken was op mijn op mijn PC, kwam ik in een mapje wat op mijn computer een nail art tegen die mij ineens aan de stickertjes deed denken...Borrelde borrel, inspiratie alarm! Ik kon het niet laten , stopte direct waar ik mee bezig was op de PC en iets later zat  ik in het laatje te zoeken naar de stickertjes... En besloot direct aan de slag te gaan. Mijzelf een beetje kennende, is op dat gebied gewoon , voor mij het beste om dan maar direct de koe bij de hoorns te vatten

Ik pakt de haast, befaamde witte lak van Perfect Touch te gaan gebruiken. Ook pakte ik een licht roze striper van Max & More. Deze kocht ik een tijdje terug, want die kleur vond ik echt onwijs mooi.


Ik  legde het velletje nagelstickertjes neer. Ook pakte ik uit de la een velletje french manicure sjablonen, een potje strass steentjes...Ook akte ik een pincetje en een pennetje uit een manicure setje 
( geen idee hoe zoiets heet. Mocht iemand dat wel weten. dan zou ik het echt heel graag horen...)

Ik lakte mijn nagel als basis wit, dat versterkt zo lekker de kleur...Maar ook een voordeel vind ik hiervan dat je nagels niet zo makkelijk verkleuren...En na eventjes eventjes bezig te zijn geweest  met lakken, knippen en plakken zag het resultaat er uit als hieronder...






 Nu moet ik wel zeggen, deze stickertjes waren gewoon een stelletje lastpakjes om op mijn nagels te plakken. Natuurlijk krulden ze om toen ik er een topcoat over heen smeerde, en hierdoor werd mijn geduld weer  behoorlijk op de proef gesteld. maar toen het eenmaal zal, zat het. Het heeft er 4 dagen onwijs leuk erop gezeten, zonder iets ervan te verliezen...





Aghhh, Ik ben weer best tevreden over mijn nagels en toen ik in de middag bij de supermarkt aan het afrekenen was maakte de cassiere er een opmerking over...Tja, ik kan er niets aan doen, maar dan ben ik zo trost als een ouwe aap, op de uurtjesnagels lakken en had ik weer lekker een lekker kletspraatje over "meidenzaken"...

Is jou inspiratie ook wel eens van het kaliber van ...
Een beetje van mij,en een beetje van Google?


22 opmerkingen:

  1. Weer heel leuk geworden Petra! En leuk isdat wanneer je complimentjes krijgt over je nagels! En bij is het ook vaak..een beetje van mij en een heleboel van google! ;-) Ps had je nog iets aan mijn schoonmaaktips laatst? (Nagelriemen) ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeel mooi! I love it. Dat rose is echt een hele mooie kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi en lieve nail art is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke nailart... En wat lief die kleuren bij elkaar..
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw ziet er weer geweldig uit petra! :) haha ja Google helpt me ook beetje qua inspiratie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je wordt hier wel goed in hé? Het is wederom iets leuks en schattig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind vooral de streepjes leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, dit heb je zo mooi gedaan! Ik vind het effect super leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit ziet er wel heel erg cute uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er leuk uit hoor! De stickers vind ik een leuke toevoeging:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kijk echt uit naar je maandag posts. Deze is ook weer prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super Petra! Mooie resultaat! En altijd leuk complimentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gedaan zeg! Ik kan mij goed voorstellen dat je hier een complimentje over kreeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. deze nail-art vind ik echt superleuk.! ♥ xx liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ziet er super cute en mooi uit! Leuk gedaan weer :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk gedaan. Vooral je duim vind ik erg mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WoW mooie Nail art, ben dol op roze echt iets voor mij :)
    Leuk gedaan Petra!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah, wat leuk gedaan Petra! Die combinatie van het witte en het licht rozige kleurtje vind ik echt tof. Mooi aangebracht ook, zo precies en netjes! Gaaf :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie nailart, alleen zelf vind ik die stickertjes irri... maar ja ik ben dan ook een pietleut!

    BeantwoordenVerwijderen