donderdag 5 maart 2015

Unboxing Pakketje wat ik bij BYED won ...



Soms heb je behoorlijke  tegenwind,of zijwind in je leven. Afgelopen week had ik schijnbaar op de een of andere onverklaarbare manier de wind in mijn rug...Vorige week kreeg ik ook van Lies een mailtje dat ik de winactie op haar blog, Be Yourself Every Day had gewonnen. Wat een fijne verassing was dit. Na een paar daagjes belde de postbode aan en overhandigde hij mij de vrolijke doos waarin Lies het verzonden had.


Als je zin hebt om mee te kijken lees dan even verder mee....



Toen ik de doos opende lag er een enveloppe boven op.Met daarin een ontzettend leuke kaart en onder een hoekje van de enveloppe piepte  een ontzettend leuke Lalylala sleutel/ tassen hanger vandaan. Lies heeft deze zelfgehaakt en .....Owwww.... de Lalylala is zo ontzettend cute.....


Dat was liefde op het eerste gezicht van mijn kant..Dank je wel,.Lies. Wat een leuke verrassing...De  ronde oortjes op het mutsje zijn zo grappig, elke keer als ik naar kijk moet ik om die kleine oortjes lachen.



Er zat een onwijs mooie portemonnee in het pakketje, Hij is beige en heeft onwijs veel vakjes en een schattig strikje op de voorzijde. Heel vrouwelijk en sierlijk.

 Lies koos een geurkaarsje van Air Wick uit, met een een LED lampje erin. Door het lampje zou deze dan van kleur gaan veranderen. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik mij er niets bij voor kan stellen wat er dan gebeurd, maar ik ben er wel heel benieuwd naar. 

Ook zaten er heerlijk ruikende waxjes in , met de geuren  Black Cherry, Plumberry en Wild berries & Cream. Ook met de waxjes van Xenod ben ik nog niet bekend, dus ook hier ben ik erg nieuwsgierig naar.



Hmmm ....een heerlijk chocolademasker, dat is heerlijk relaxen, weet ik uit een eerdere ervaring met dit maskertje. Ze ruiken namelijk heel erg lekker...Ook kreeg ik van Lies in dit pakketje mijn eerste Ciate nagellak,...Deze heeft de naam  Cream tea, mee gekregen. Hij heeft inderdaad wel een beetje de kleur van thee met room. Heel apart, maar subtiel. De flesjes vind ik altijd er door het strikje zo schattig uitzien.

Volgens de review van Lies die je HIER kunt lezen, over de Peel off base coat van Miss Sporty, moet dit voor mij perfect zijn. Ik ben namelijk gek op glitternagellaken, maar wat baal ik als ik eht er af moet halen. Helaas had de drogisterij hier in de buurt hem niet meer...Heerlijk dat ik nu niet hoeft te wachten tot de vertegenwoordiger van Miss Sporty het schap aan komt vullen in de winkel.

 Er zat ook een flesje parfum, van Black Onyx  in ...Deze ruikt echt heerlijk , ietwat frisjes, maar wel erg geschikt voor zomerse avonden vond ik...



Wow, wat een leukerdjes, dit notitieboekje en het blokje met To Do lijstjes, gemaakt voor ras-chaoten zoals ik ...Deze ga ik echt proberen heel vaak te gebruiken....Het zal wennen worden, mijzelf en klein beetje kennende.


Tjonge Lies, Ik voelde mij haast jarig toen ik de geweldige vrolijke doos van de postbode kreeg en helemaal toen ik hem ging uitpakken...Ik ben er onwijs blij mee...Dank je wel!



En de schattige Lalylala, Zij heeft ondertussen een naam gekregen . Ze heet Mimimi en een woont op vast plaatsje in mijn pronk- kastje wat bij de PC hangt...Ze is schattig en ik moet er goed op letten dat zij niet gekidnapt word door de kleine dametjes die wel eens langs komen bij mij thuis... Tja..

Een handgemaakt kadootje vind ik altijd heel erg bijzonder om te krijgen en ik ben daarom altijd erg zuinig op die leuke dingen. Dank je wel Lies voor het heerlijke pakket en natuurlijk voor de lieve zelfgemaakte Mimimi...

Wat zijn jou andere liefhebberijen buiten bloggen?

22 opmerkingen:

  1. Wauw wat een super leuk pakket Petra! En handgemaakte spulletjes zijn altijd bijzonder! Kan me voorstellen dat je je jarig voelde bij het uitpakken hiervan! ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke prijs!
    Ben helemaal verliefd op dat enorm schattige poppetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh dat popje! Dat is echt een supermooi pakketje, proficiat! Ik ben wel benieuwd naar die nagellak (zeker omdat dat glitterverhaal erg herkenbaar is). Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bofkont! Je hebt weer hele leuke items gewonnen x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een leuke spulletjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die portemonee! Ik ben gek op strikjes :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw wat een leuk pakketje heb je gehad!!! :D Super leuk!! Die to do lijstje is erg handig!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je haar Mimimi genoemd hebt en dat ze zo'n mooi plekje heeft gekregen! Als ik het kastje zo zie heb ik ook nog best wel de goede kleur uitgekozen volgens mij haha. Ik wens je nogmaals heel veel plezier met alle spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk pakket, allemaal leuke dingetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke dingetjes! En dat gehaakte poppetje.. ZO LIEF!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk dat je gewonnen had! Een enorm mooi pakket had Lies samengesteld. Dat poppetje is echt heel schattig:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha, ik begin ook vaak heel enthousiast aan notitieboekjes, heb de leukste in huis, maar blijkt toch lastig vol te houden ;) succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het handgemaakte poppetje vind ik erg leuk ♥ wat een fijn pakketje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lekkere spulltjes allemaal. Pracht pakket en het popje is echt zoooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat heb je leuke dingen gekregen allemaal! Verwennerij :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie inhoud, wat een schattig poppetje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd! Dat poppetje ziet er zo onwijs lief uit. Veel plezier met de inhoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauww super dat je dit hebt gewonnen :)
    Dat poppetje Mimimi is super schattig!!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat je dat poppetje Mimimi hebt genoemd! Die portemonnee is echt prachtig, nu ben ik stiekem wel jaloers, hahah! Veel plezier met de inhoud van het pakket!

    BeantwoordenVerwijderen