vrijdag 7 november 2014

5 Reasons why I smile tag:




Een paar dagen terug werd ik getagd door Loes on de" 5 Reasons why I smile tag " in ook in te vullen. Meestal beloof ik een tag in te vullen, maar omdat ik zo veel onderwerpen om over te schrijven heb, vergeet ik ze dan uiteindelijk vaak toch in te  vullen.

Dit maal besloot ik de koe eens direct bij de horens te pakken en het gelijk te doen en hen in te plannen.

Nu is een tag natuurlijk alleen leuk als iedereen zich aan de opdrachten houd, ook al is dat niet altijd heel handig. Soms word je 3 of 4 keer achter elkaar achter elkaar getagd en je kan niet aan de gang blijven op dat gebied met het invullen van dezelfde tag. ...

Dit zijn de "regels" van deze tag:

Maak de naam bekend van diegene waardoor je genomineerd bent in je artikel.
Kopieer deze regels en zet ze in jouw artikel.
Kopieer de TAG afbeelding en plaats die in jouw artikel.
Tag 5 andere bloggers om deze tag te doen.
Noem 5 redenen waarom jij lacht of blij bent.

Let's go!

1 Ik word heel erg vrolijk van creatieve dingen doen, zoals tekenen, schilderen, fotograferen, handwerken, kaarten maken, sieraden maken maar ook bv de kamer behangen of schilderen, vind ik erg leuk om te doen. Ik kan mij er heel erg op te verheugen als ik weet dat ik savonds heerlijk ga knutselen.

2. Ook word ik bij van de gedachte dat s'nachts normaal kan slapen. Ik was beveiliger van beroep en was vaak s'nachts, in het weekend en feestdagen aan het werk. daardoor was ik altijd erg moe en heel vatbaar voor lichamelijk ziektes

3. Ik ben blij dat ik heel lang een oma in mijn leven heb mogen hebben...Mijn oma is pas vorig jaar overleden en de liefde en de zorg die ik van haar heb mogen krijgen als kind, maar ook als vrouw bij alle moeilijke momenten was, in mijn leven zo bijzonder..Ik denk elke dag aan haar, als ik aan haar denk merk ik altijd dat ik glimlach.

4. Als onze poezen ontzettend blij doen als ik thuis kom, dan moet ik altijd ontzettend lachen. Ook vind ik het heel erg grappig als ze mee lopen naar het toilet en voor de deur op je gaan zitten wachten.

5. Van het idee dat ik binnenkort oma word moet ik vaak ontzettend lachen, ik verheugd mij er heel erg op...

Ik denk dat ik de 5 vragen van de tag goed en zo volledig mogelijk heb beantwoord. Toch weet ik eigenlijk niet zo heel goed wie de tag wel of niet al heeft gedaan...ik tag hierbij dus alle volgers van mijn blog die nog niet getagd zijn.....








13 opmerkingen:

  1. Bijna oma ! Ik vraag mij steeds af of het kindje al is geboren vind het super leuk voor je x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je hem al hebt ingevuld! Dat zijn echt wel blij makende punten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een blijmakers! Heerlijk om te lezen. En inderdaad wat Bianca zegt, is het kindje al geboren?! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je de tag leuk ingevuld :)
    Je zal een prachtige oma zijn!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te lezen! Zo'n nachtjob lijkt me inderdaad lastig en niet heel goed voor je gezondheid en je ritme.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van creatief bezig zijn kan ik ook zo blij worden!
    Ik merk ook dat, als ik aan mijn meter denk, ik ook moet glimlachen.

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig artikel Petra, ik word zelf ook altijd zo vrolijk van creatief bezig zijn. Vandaar dat ik ook een creatieve opleiding heb gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhhh wat mooi ingevuld :) Spannend zeg, dat je bijna oma wordt. Geniet er maar van! Maar wat voor werk doe je nu? Was je nooit bang als beveiliger? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oeh, bijna oma, wat leuk.! ♥ erg leuk om deze tag te lezen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het 's nachts kunnen slapen is zo herkenbaar. Ik werk zelf in de zorg, dus een 'normaal' dag en nacht ritme heb ik eigenlijk niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk om te lezen! Ik vind het ook altijd zo leuk om te zien hoe mijn kat Floris al voor het raam zit als ik thuis kom. Hij blijft dan miauwen tot ik binnen ben en dan begint die rondjes te lopen rond mijn benen haha.

    BeantwoordenVerwijderen