woensdag 15 oktober 2014

Fruity botanicals conditioner ( Kruidvat)



Dames, met veelvuldig geverfde haren, zoals ik hebben vaak wat drogere haren. Die haren zijn vaak ook beschadigd  Door het verven, elastiekjes, maar ook door het kammen of borstelen. Vaak heb ik na het wassen het gevoel of ik een bos touw  op mijn hoofd heb zitten en dat voelt helemaal niet prettig..

De laatste tijd is mijn haar in een ietwat betere conditie en dat komt door de combinatie van veel minder wassen, niet meer verven, maar een kleurspoeling gebruiken, een milde shampoo een haarmasker en een conditioner.


Tijdens een van mijn koopondernemingen, die je Hier kunt lezen. besloot ik vrij impulsief een Kruidvat, Fruity Botanicals Extra care  conditioner mee te nemen. Gewoon omdat ik verleid werd door een aantal factoren zoals de prijs, ...de kleur en natuurlijk ook de verpakking...

De fleurige verpakking  is uitnodigend om hem mee te nemen, doordat je het product kan zien.
Ook heeft de flacon een aantal heel aparte accenten...



Een ervan is dat er aan de zijkant van de fles voelbare druppels in verwerkt zitten. Heel handig want hierdoor glibbert de fles tijdens het gebruik,  niet zo makkelijk  uit je handen.


De dop van de flacon is een klikdop, waarbij je aan de ene kant drukt en da word aan de andere kant de langwerpige opening zichtbaar. Dit is een prima formaat opening om het product eruit te krijgen.
Er komt niet ineens een heel grote hoeveelheid.


Op de achterzijde van de flacon staat een duidelijke product omschrijving als een gebruiksaanwijzing. Het is de bedoeling, volgens de gebruiksaanwijzing, dat je hem in masseert op handdoek droog haar, een paar minuten in laat trekken en met lauwwarm water weer uitspoelt


De ingrediënten zijn vermeld in een groter lettertype en ik vind dat wel erg handig. Tenslotte hebben echt maar heel erg weinig mensen hun leesbril op,  als ze hun haar in de conditioner gaan zetten!



De conditioner heeft een lobbige, stevige structuur. Hij voelt erg zacht aan en ruikt echt heerlijk, niet te zoet en ook niet te kruidig. Gewoon lekker fruitig en fris! Toch eigenlijk wel een beetje zomers...



Werkt deze conditioner daadwerkelijk?

Als je geen hoogstandjes verwacht van een conditioner en ook behoorlijk budget  je haar een extraatje wilt geven wilt voldoet dit goed. je krijgt er echt geen super zijdezachte haren van. Maar ze zijn wel goed door kambaar. Ook houden ze wel even een zacht zomergeurtje. De kwaliteit/prijs verhouding is ook wel erg leuk voor €1, 59  krijg je namelijk 300 ml van dit lekkere zomerse  Kruidvat product

Gebruik jij wel eens producten van de Fruity botanicals lijn van Kruidvat?







40 opmerkingen:

  1. Het lijkt mij een prima product al wil ik zelf denk iets meer qua verzorging/resultaat, ben verwend ik weet het :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik begrijp wat je bedoeld, Ik sleepte het product heel impulsief mee naar huis en dan moet je het ook testen toch?

      Verwijderen
  2. Lijkt me heerlijk. Jaren geleden had ik er ook al spullen van gebruikt. Dit klinkt heerlijk, en goed voor m'n haar. Niet teveel poespas en toch iets lekkers :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad niet veel poespas en lekker....zoals ik al zei, je moet echt geen hoogstandje verwachten, maar het is geen rommel...hij is lekker!

      Verwijderen
  3. Lijkt me een goed product! Ik heb zelf mijn haar nog nooit geverfd dus ik heb hem niet nodig :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is niet echt speciaal voor geverfd haar, iedereen kan hem natuurlijk gewoon gebruiken, het is een heel prettig budget product!

      Verwijderen
  4. Ik gebruik zelf niet veel producten van kruidvat eigenmerk., Maar deze klinkt wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ik probeer van alles en nog wat uit,...je weet maar nooit toch? En is een product echt helemaal niets en echte rommel, dan maken we gewoon de douche ermee schoon!

      Verwijderen
  5. Eigen merk kan ook heel fijn zijn, lijkt me een goede conditioner! Zelf ben ik gek op de conditioner van Andrelon, het geeft mijn haar een zacht gevoel met veel volume!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigen merk kan inderdaad ook erg fijn zijn...het is het proberen altijd waard vind ik....niet aales wat prijzig is , hoeft per definitie duur te zijn en niet alles wat goedkoper is slechter.... we proberen gewoon weer een andere uit!

      Verwijderen
  6. Ik heb deze wel eens geprobeerd in het verleden en vond 'm erg lekker ruiken, lekker fris! Dat 'handdoekdroog' haar vind ik niet zo handig. Ik knijp het meeste water even zachtjes uit mijn haar en dan breng ik conditioner aan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat handdoekdroog vond ik ook wel onhandig beschreven, dus ook ik knijp het gewoon uit...geen probleem en even inmasseren...voldoet ook echt prima

      Verwijderen
  7. Klinkt heel fijn. Ik heb deze lijn nog niet geprobeerd x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb deze nu geprobeerd en ook het haarmasker....beide zijn best fijn, het is het proberen wel waard vond ik!

      Verwijderen
  8. Heb deze nog niet geprobeerd, lijkt me een fijn product.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hij is fijn in gebruik en ook budget, beide zijn dingen die ik erg op prijs kan stellen...

      Verwijderen
  9. Klinkt wel goed maar heb net de Happy Highlights van Andrelon aangeschaft. Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben ook benieuwd naar het Andrelon product, schrijf je er nog een review over?

      Verwijderen
  10. Ik heb van dit merk het haarmasker en die vind ik ook echt super fijn!!!! Dit klinkt ook erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik gebruik het haarmasker ook en die bevalt ook prima....het masker is haast op en ik overweeg echt een nieuwe aan te schaffen...

      Verwijderen
  11. Lijkt me een prima product voor zo een prijs!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de prijs/kwaliteit verhouding is best prettig en prima....

      groetjes Petra

      Verwijderen
  12. Ik ben erg verknocht aan kappersproducten voor mijn droge krullen, maar deze conditioner klinkt niet slecht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De conditioner is ook niet slecht, maar het is geen hoogstandje of wondermiddel...gewoon een fijn budgetproduct...

      Verwijderen
  13. ken de producten niet, maar klinkt goed ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Voor een budget conditioner lijkt ie me erg fijn.
    Zelf heb ik al heel erg droog haar dus bespaar ik liever niet op conditioner, mijn haar is een beetje verwend haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hij is heerlijk budget...en dat vind ik een pluspunt...maar ieder haar is natuurlijk anders en voor ieder haar zijn er fijne producten...het is altijd even zoeken en af en toe weer eens iets uitproberen,...dat helpt bij mij heel goed!

      Verwijderen
  15. Klinkt goed en is niet duur. Zelf gebruik ik de roze variant van Elvive, die vind ik persoonlijk erg prettig en geeft je haar een mooie glans.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hmmm, dat is een goede suggestie om ook eens te gaan proberen ...dank je wel...!

      Verwijderen
  16. De prijs klinkt goed en het product ook wel, zelf ben ik verslaafd aan weleda en daar blijf ik nog wel even bij. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog nooit een haarproduct van Weleda gebruikt, dus ik benwel supernieuwsgierig ernaar....

      Verwijderen
  17. Lijkt me een prima product voor elke dag. :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is een inderdaad een lekker product voor dagelijks gebruik....

      Verwijderen
  18. Dat klinkt als een heerlijke conditioner!
    Deze ga ik onthouden :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hij ruikt prima, als je maar geen wonderen verwacht van deze conditioner...

      Verwijderen
  19. Deze lijkt me wel fijn ongebruik. Ik ben niet zoveel eisend en ben snel tevreden met condition. Ik heb zelf deze nog nooit gebruikt maar meer omdat ik geen Kruitvat in de buurt heb.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hij is erg lekker, en als je niet zo veeleisend bent dan voldoet deze zeker weten...wat jammer dat er geen kruidvat in de buurt bij jou is,,, zijn er wel andere drogisten in de directe nabijheid?

      Verwijderen