zaterdag 20 september 2014

Art deco: Perfect color lipstick en lip liner ...


Een tijdje terug werd mij gevraagd of ik interesse had om een Lipstick uit te proberen. Nu ben ik op dat gebied niet de allermakkelijkste. Ik heb een uitgesproken smaak en ik moest er eventjes over na denken. Na een beetje rondneuzen en twijfelen besloot ik dat ik erg graag wilde. 



Het werd een Artdeco, perfect color in de kleur no, 5, Deep tango red!..Ik gebruik, als ik lipstick draag altijd een Lip Liner, en de keuze viel hierbij op een soft, waterproof Lip liner, no.10 genaamd Seductive Red. ....Ook van Artdeco.



De lipstick zit verpakt in een zwart doosje, met zilver kleurige letters erop, erg eenvoudig maar ik houd nu eenmaal ook erg veel eenvoud...Op de achterzijde van het doosje staat een duidelijke ingrediënten lijst vermeld.



De lipstick zelf zit in zwarte metalen huls. Ook hierop staat het  logo. Eenvoud ademt ook vaak een bepaalde klasse uit , Dat ik hier zeker ook het geval. De huls sluit prima af, en de lipstick zelf draait soepel omhoog.

Oehhh, de kleur is onwijs mooi, Dit is mijn comfort zone!.... Wat een meevaller zeg!




 Het potlood heeft een dop, in de kleur als de stift van het potlood . Handig als hij tussen andere potloden staat of ligt. Je hebt hem dan zo gevonden. Ook deze dop sluit prima af, ook al is hij van stevig plastic. Ook hier het eenvoudige maar behoorlijk, naar mijn mening chique logo.

De swatch?

Hier is ie dan!



Voordat ik de lipstick op doe, teken ik altijd mijn liplijn bij. Helaas heb ik een heel smalle bovenlip en een lipliner is dan een mooi hulpmiddeltje om dat een beetje te verbloemen. Dit gaat heel erg makkelijk, het potlood is stevig maar niet te hard. De lipliner blijft heel goed zitten, je wrijft hem er niet makkelijk vanaf.... Hij is waterproof en dat merk je direct bij het verwijderen....


De lipstick brengt makkelijk op. Glijd soepel over mijn lippen. Hij is romig en dekt heel goed.. Hij  glanst en zelf vind ik dat wel erg tof. Of je velletjes erdoor ziet?  Dat weet ik niet, want ik ken het velletjes probleem echt niet. 

Ook na het eten van  een broodje kaas en een bakje yoghurt is de kleur wel iets minder, maar nog steeds goed zichtbaar. Er zit geen rare geur of smaak aan.....



Het resultaat?

Ik ben een happy dame, die heel gelukkig is met dit waterproof,  Seductive Red lip pencil en de Deep tango red Lip stick ....



Art deco is een Duits make up merk en is inmiddels 30 jaar oud. In Duitsland is het behoorlijk bekend en te koop in een groot aantal parfumerieën.  Hier in Nederland is het helaas niet zo bekend en ook niet overal te koop... Echt jammer! Art deco heeft erg mooie producten en ik ga er zeker meer van aanschaffen en over schrijven.

Deze lipstick van Artdeco, die verkrijgbaar in 38 verschillende kleurtinten, kun je aanschaffen vanaf € 8, 95 . Het Lip liner pencil is verkrijgbaar in 16 kleurtinten en kost € 6,95. Niet echt spotgoedkoop, ook niet overdreven duur, een mooie middenklasser zeg maar!.....En soms mag je jezelf best kietelen, vind ik..
Je kunt deze Hier aanschaffen...

Was jij al bekend met Artdeco?









23 opmerkingen:

  1. Mooie kleur! Ik ben zelf nog niet bekend met dit merk! Vind hem ook iets boven mijn budget! ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hij is niet echt budget....dat klopt.....maar de kleur vind ik wel echt geweldig....

      Verwijderen
  2. Wauww Petra de lipstick staat je echt geweldig!
    Zeker vaker dragen!
    De pigementatie is super & de huls vind ik ook erg mooi :)
    Fijne artikel X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben zelf ook erg blij met deze lipstick, de kleur ben ik erg tevreden over en dat had ik eerlijk gezegd niet echt verwacht.....

      Verwijderen
  3. Die staat je echt waanzinnig goed! Prachtig! Ik ben gek op lipsticks (duhu...) en deze is echt een beauty. En je look vind ik ook helemaal top :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach nee toch Loes, Jij houd toch helemaal niet van Lipsticks?....ik ben zelf ook erg blij met de kleur,...Douglas heeft dus een tevreden klant, met deze lipstick!

      Verwijderen
  4. Ik heb beide producten ook! Staat je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Suuper mooi!staan je mooi fris! Ik heb het merk wel eens gehoord maar niet in mijn bezit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie lipstick, staat je heel goed! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleur, ik vind het ook heel erg goed bij je passen.!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, ik houd erg van opvallende kleuren, en dan is dit best wel geslaagd, vind ik zelf!....en schijnbaar vinden de meeste dit ook wel...

      Verwijderen
  8. Douglas verkoopt het merk tegenwoordig dus daar kun je makkelijk kennis maken met dit merk. Ik heb er al een aantal goede reviews over gelezen inmiddels maar heb er zelf nog niets van.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Douglas verkoopt het al een tijdje, en heeft diverse producten van Art deco te koop....Ondertussen heb ik er al een aantal bij!
      Dank je wel voor je reactie!

      Verwijderen
  9. Best een goed prijsje voor deze leuke lipstick. De kleur vind ik ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind hem geweldig,...echt ben er heel erg blij mee en tevreden over....

      Verwijderen