zondag 20 juli 2014

Reminder!! ...50 volgers winactie..



Eventjes tijd voor een reminder van mijn  50 volgers winactie. Vorige week heb ik deze winactie op "Heel gewoon dagelijks ..." geplaatst en omdat jullie nog tot 23 juli  23.59 uur mee kunnen doen vond ik het ondertussen wel tijd voor een reminder geworden.

Eigenlijk ben ik,  Petra "Heel gewoon dagelijks " nog steeds superblij met iedereen die mijn blog volgt. Ook de volgers die er bij kwamen na de eerste 50 volgers. Ook jullie natuurlijk hartelijk welkom en ik ben blij dat jullie er ook bij gekomen zijn..

Om te vieren dat ik 50 leuke volgers behaalde had ik besloten om het BeautyEyes book "Chic"  van E.L.F te verloten....Als je nog niet mee gedaan heb, kan je dat nog tot 23 juli, 23.59 uur.... hier,>>> klikkerdeklik doen!

Hoe kan je meedoen?

1. Volg mij  ( Heel gewoon dagelijks...) op Bloglovin en like dit bericht.

 2 Laat je reactie onder de originele blogpost  (klikkerdeklikklik ) en vertel dat je meedoet en zorg dat je een geldig e-mail adres onder je reactie zet...

Je kan dus meedoen tot en met 23 juli 2014, 23.59 uur

Succes...
Groetjes Petra

1 opmerking:

  1. Achh wat leuk! Ik doe mee & gefeliciteerd met je 50 folowertjes :)
    X
    Callewaertsaraya@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen