maandag 28 juli 2014

Max & More, brown eyes 12 tinten palette...




Soms ben je onwijs nieuwsgierig naar producten, maar word je geduld danig op de proef gesteld. Zelf had ik dat toen ik graag een van de leuke pallete's van Max & More wilde aanschaffen. 

Alsof het zo moest zijn waren deze in alle filialen in Utrecht meestal uitverkocht. De enige die men wel had was nu juist die ene die mij helemaal niet aansprak.
Uiteindelijk wist ik er toch eentje te scoren. In elk geval was het er eentje die onwijs ver uit mijn make-up comfort zone ligt. Daarom vind ik het juist zo leuk om iets te kopen voor een mooie prijs...Uitproberen en ermee experimenteren!

Lees je even mee?

Ik besloot dit palette aan te schaffen juist omdat ik blauwe ogen heb, maar ook omdat er in dit doosje 3 tinten zitten die ik regelmatig gebruik. De andere tinten heb ik niet.Zodoende gebruik ik deze eigenlijk nooit.

Het doosje zit op een kartonnen kaartje, lekker hygienisch verpakt en dit vind ik wel erg prettig. Er zitten 12 tinten oogschaduw in een dubbelzijdige applicator


Op de achterzijde van de verpakking staat onder andere in het Nederlands, duidelijk vermeld wat het product inhoud. Waar het voor dient en de ingredienten.

Ook adviseert men de oogmake-up te verwijderen met water en milde zeep. Ik ben hier geen voorstander van en kies voor mijzelf voor een milde make-up reiniger. Als de kartonnen verpakking geopend is zie je dat er op de deksel van het plastic doosje een simpele merkaanduiding staat. Ik zelf houd wel van simpele producten. Hierdoor vind ik het product om te zien best aantrekkelijk. Dit is natuurlijk wel persoonlijk.


Op de achterzijde van deze verpakking staan wederom de ingredienten duidelijk vermeld...Het doosje opent en sluit makkelijk. Dit is wel handig omdat ik echt geen gereedschapskist onder mijn toilettafel heb staan om een verpakking te openen. Er zit geen overdreven chemische of geparfumeerde geur aan het product...Top!


De swatch:

Ik sta echt verbaasd van de tinten, maar voornamelijk van de pigmentatie van de oogschaduw..Deze is best goed te noemen, en dit maakt het niet moeilijk om make up goed op te bouwen.

Wel besloot ik om de swatch niet aan de binnenkant van mijn onderarm te maken omdat de grijstinten haast niet zichtbaar waren op mijn extreem lichte huid. Dit ligt niet aan de oogschaduw maar aan mijn huidstint. Ik heb op de hieronder geplaatste foto's iedere tint een nummer gegeven, zodat het  makkelijk te volgen is welke swatch, bij het bijbehorende vakje van de oogschaduw hoort...






De kleuren vind ik erg mooi. de oogschaduws zijn niet heel erg poederig en hebben weinig fall-out!
tot nu toe ben ik erg tevreden over dit low-budget product...

Als ik binnen een paar dagen hersteld ben van het blauwige, dikke oog wat ik overhield aan een klein ziekenhuis ingreepje bij mijn oog , ga ik met deze oogschaduw zeker een keertje experimenteren..
Ik kocht deze 12 tinten oogshaduw, bij Action voor 79 cent.

Tja, voor deze prijs kon ik deze toch niet laten liggen?

Groetjes Petra






14 opmerkingen:

  1. Mooie pigmentatie en de prijs is helemaal heerlijk budget x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de prijs is helemaal super, ik ben zelf best wel blij hiermee en ik stond ook echt verbaasd van de pigmentatie ( ook al had ik er veel goeds over gelezen)...maar ik heb meer oogshaduws van max & more en die pigmentatie is daar ook zo goed bij....

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ik ben denk ik 3 weken lang elke dag naar Action geweest ervoor, in alle filialen elke keer uitverkocht....hih en ik begrijp nu ook waarom

      Verwijderen
  3. Dat ziet er goed uit en voor die prijs, geweldige pigmentatie! Ben erg benieuwd naar de look, hopelijk knap je gauw weer op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de look is in de maak, ben vanmiddag aan de slag gegaan op mijn niet dikke oog....komt wel goed, heb lekker zitten spelen vanmiddag met de producten voor mijn blogje van morgen hahaaha....

      Verwijderen
  4. De kleuren zijn erg mooi zeg. Ik heb zelf groene ogen maar dit zou er best goed bij passen denk ik. Snel kijken of ze er nog zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze hebben behoorlijk wat verschillende soorten palettes, 5 of 6 denk ik.....ze zijn echt fijn....

      Verwijderen
  5. Dit palette is tot mijn grote verbazing mijn favoriet geworden. Normaal heb ik eigenlijk alleen maar nude kleurtjes maar ik ben eens wat gaan experimenteren en was daar erg blij mee. Zelfs mijn zoon (20) en man zeIden er iets van! En dit x iets positiefs ;-) Ik ben met de paars tinten aan de slag gegaan en heb nu de smaak te pakken! Wat meer "kleur" in vervolg dus! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zelf ben ik nogal van de opvallende tinten, dus is dit even wennen, maar ik ben er erg blij mee, dat ik hem toch heb kunnen bemachtigen....en ik ga er heerlijk mee aan de slag de komende tijd, wie weet dat het ook mijn favoriet word....Paars tinten zijn heel erg mooi vind ik, erg rustig en fris maar toch vrolijk....en meer kleur, gewoon doen, net zo goed als wijzelf eraan moeten wennen, moeten de heren in ons leven dat vaak ook...

      Verwijderen
    2. Dat is zeker waar Petra, ik "durf " inmiddels al weer meer dan een klein poosje geleden. En paars is inderdaad een mooie kleur, tegen mijn verwachting in. Best grappig dat het zo kan uitpakken! ;-)

      Verwijderen
    3. Weet je Mandy, voor deze prijzen bij Action kan je nog eens iets uitproberen....ik ben bv helemaal niet thuis in bruin en bnude tinten, maar we proberen het gewoon uit. tenslotte is het experimenteren met make uo erg leuk, vind ik.......You never know!

      Verwijderen
  6. Ik twijfel altijd in de Action om z'n Palette mee te nemen echt erg :)!
    Maar de pigmentatie ziet er super uit :)
    Mss dat ik het toch maar eens overweeg om 1 te kopen!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik begrijp wat je bedoeld, maar zelf heb ik dat ook altijd wel een beetje maar deze palettes , daar heb ik echt alleen maar fijne recensies over gelezen....en 79 cent, daar kan je je geen buil mee vallen dacht ik zo...
      groetjes petra

      Verwijderen