dinsdag 2 december 2014

Relax tip: Beauty & Style lexicon..


Enige tijd terug ben ik de blog van Saartje, gaan volgen. En na een aantal malen bij haar gelezen te hebben plaatste zij een onwijs leuke Shop video. In deze video liet zij zien dat zij Dumonts kleine, Beauty & Style lexicon gevonden had bij Action.Nu vind ik het heerlijk om een boek te lezen en zodoende besloot ik om te kijken of ik hem nog ergens kon scoren. 

Uiteindelijk vond ik van de week ergens tussen een heleboel andere boekjes dit exemplaar. 
Ik moest wel lachen toen ik hem vond want dit boekje lag tussen een wijnboek en een Worsten & Hammen lexicon..Dit was nu echt een plaats waar ik dit leuke boekje niet verwacht had. Vrolijk stond ik iets later bij de kassa. Ik kon niet wachten tot ik thuis was.




Zullen we even snel door de inhoud bladeren?

Het boekje is geschreven door Yara Hackstein en  Martina Handwerker. Het boekje heeft een harde kaft. het bevat 294 pagina's. Verdeeld over 7 hoofdstukken. Ook heeft het achterin het boekje een register en een verantwoording. De pagina's zijn van prachtig stevig en glanzend papier.



 Het staat boordevol tip voor uiterlijke maar ook innerlijke verzorging.



 Ook voor onze handen en voeten is voldoende aandacht in dit boekje.




Dee uitgave bevat echt prachtige gekleurde foto's.



Veel handige tips over make up aanbrengen.



Ook erg handige tips om je haar te stijlen en te verzorgen.



Voeding en budget verzorging is niet vergeten.




Ook de geschiedenis van uiterlijke verzorging is aanwezig.
Er staat ook het een en ander over je eigen stijl ontdekken in.


Het is een heerlijk handzaam boekje. Erg leuk om zo elke keer een stukje in te lezen. Foto's te bekijken of iets op te zoeken. Natuurlijk heb ik het nog niet helemaal uit gelezen. Ik ben erg blij dat ik het heb gevonden bij Action, want het schijnt best wel lastig om te vinden te zijn. Logisch het boekje is echt leuk en voor de budgetprijs van € 2,59 kan je hem dan ook echt niet laten liggen.




Wel weet ik dat op het blog van Mandy, ook nog een leuk Beautyboeken artikel geschreven staat.
Mandy verloot hier ook een beautyboekje. Je kunt hem via deze LINK lezen. Misschien dat je er ook aan mee wilt doen!

Ik zit momenteel even weggedoken in de bank, met een kopje thee en dit leuke boekje..
Lees jij graag een boek?




39 opmerkingen:

  1. Ik ben zo benieuwd naar dit boek, elke keer als ik bij de Action tegenkom kom ik het maar niet tegen! Dat is ook een van de redenen dat ik heb meegedaan met de winactie van Mandy! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag het heel toevallig liggen, want ook hier zag je het niet meer en inees lag er weer eentje tussen de stapel..ik duim voor je bij de winactie!

      Verwijderen
  2. Leuk is ie hé Petra! Echt een boekje wat je er nog eens vaker bij pakt! Het beautyboek wat ik weggeef heeft EXACT dezelfde inhoud maar dan in een ander "jasje". Thanks voor het vermelden van mijn giveaway ;-) Xxx Ps gefeliciteerd met het winnen van de winactie bij Shannon ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps had je mailtje ontvangen hoor, thanks nog daarvoor! ;-) Xxx

      Verwijderen
    2. Het is echt een heel leuk boekje en zeker het lezen en bekijken waard...xx

      Verwijderen
  3. Zelf dacht ik dat ik het boekje niet wilde hebben enz en nu ik dit lees, hoop ik dat die de volgende keer dat ik ga nog bij de Action te koop is x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is natuurlijk het kijken ernaar waard, ik zag het ook ineesn weer liggen....

      Verwijderen
  4. Je maakt mij nieuwsgierig.. Leuk boekje zo te lezen. Binnenkort alweer snuffelen bij action hihi! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed kijken tussen de worst en wijn boeken, daar liggen de echte leukerdjes schijnbaar!... ;-)

      Verwijderen
  5. Ik ben niet een persoon die van boeken houdt omdat ik vaak moeite heb om het uit te lezen. Maar zulke boeken vind ik dan wel weer leuk en ontspannen om te lezen, en je leert ook nog wat. Leuke prijs heeft dit boek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zelf lees ik wel graag maar ik vind het wel prettig om ook kleine stukjes te kunnen lezen zonder de draad kwijt te raken, daarom is dit zo een leuk ontspannend boekje...

      Verwijderen
  6. Ik hou enorm van boeken lezen!
    Naar deze ben ik wel erg benieuwd, zal het eens zoeken in de Action :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het ook ergens achteraan en dit onderwerp en boekje is zo leuk....

      Verwijderen
  7. Reacties
    1. Er staan heel leuk dingen in om te lezen, handige tips en wetenswaardigheidjes...

      Verwijderen
  8. lijkt me een erg leuk en handig boek ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is erg leuk om te lezen en te bekijken....gezellig!

      Verwijderen
  9. Wat een leuk boekje! Dit lijkt mij een heel fijn boekje! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is erg leuk om te lezen, niet te groot en heel leerzaam.....

      Verwijderen
  10. Wat een fijn boekje om even lekker mee op de bank te gaan! En dat voor die prijs! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt zo een boekje om mee in een hoekje weg te kruipen....en de prijs is natuurlijk ook echt een toppertje!

      Verwijderen
  11. Ik heb al een paar keer gekeken naar dit boek maar steeds als ik bij de Action ben is het er niet meer... lijkt me een erg fijn boekje!
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blijven kijken hoor, hier in Utrecht dook het ineens ook weer op van de week.....ik hoop dat je het vind! xx

      Verwijderen
  12. Wat een leuk boekje lijkt me dit zeg! Ik kom bijna nooit bij de Action dus ik zal hem denk ik helaas niet vinden, maar misschien kan ik hem nog ergens anders vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doe mee aan mn giveaway Kirsty! ;-) Het boekje wat ik weggeef heeft EXACT dezelfde inhoud maar een andere kaft! ;-) Xx

      Verwijderen
  13. Ziet er wel leuk uit! Zelf lees ik heel graag boeken, dan vooral romans of waargebeurde verhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik lees zelf ook veel waargebeurde verhalen, daar kan ik mij helemaal in verliezen, maar zo een heerlijk "kijk en kleine stukjes lezen"boekje vind ik ook echt leuk, ....

      Verwijderen
  14. Ziet er leuk uit! Thanks voor je tip :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is een heel leuk boekje en lekker handzaam.. :-)

      Verwijderen
  15. Lijkt me een leuk boekje! dankjewel voor de tip x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. graag gedaan, het is echt een heel leuk hebbeboekje...xx

      Verwijderen
  16. Reacties
    1. het is een heel leuk en vrolijk makend boekje, heel erg handig!en veel tips!

      Verwijderen
  17. Wat een fijne tip, lijkt me een leuk en fijn boek! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is heel erg leuk om te lezen en lekker fotos te kijken , echt een boek wat erg geschikt is voor vrouwen die hier zich in verdiepen...

      Verwijderen
  18. Dit boek ziet er leuk uit! Ik lees dit soort boeken eigenlijk nooit.. maar dat wil ik wel graag eens doen! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik las dit eigenlijk ook nooit tot ik het zag op het blog Saartje, ik ben verschillende Actions afgeweest en nergens hadden ze het en ineens lag het er van de week weer....het is echt leuk om te lzen zo lekker op de bank...

      Verwijderen
  19. Wauw ik ben nu erg benieuwd naar dit boek! De volgende keer als ik in de action ben zal ik eens kijken of ze hem hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan hem je echt aanraden, hij is heel erg leuk en echt een onwijs goede kwaliteit...veel handigheidjes staan erin...

      Verwijderen