zaterdag 8 november 2014

Blije update!

Zoals sommigen van jullie waarschijnlijk gemerkt hebben, heb ik de afgelopen dagen ietsjes minder vaak gereageerd op blogs van medebloggers. Buiten dat ik een behoorlijke verkoudheid had, waar ik net vanaf was...  gebeurde er nog iets heel leuks in mijn leven..




Vrijdagmorgen heel vroeg ging bij mij thuis de telefoon, En geloof mij , wanneer moeders gelijk wakker zijn en vleugels hebben, dan is het als telefoons gaan rinkelen, op momenten dat ze anders nooit gaan. Ik vloog mijn bed uit... Joepie! Ik was oma geworden!

Tenminste, dat dacht ik! Toen ik mijn oudste zoon aan de telefoon hoorde, vroeg hij mij vrolijk of ik even naar Schiedam wilde komen omdat de baby die dag zeker geboren zou gaan worden. Bloednerveus, maar ook ontzettend blij stapte ik ietsjes later in de trein.

Op het moment dat ik haast met de trein bij Rotterdam was, ging mijn mobiele telefoon ( Jah,  moest ik kopen van mijn man, gezien de situatie en verdwijnt nu echt weer in een laatje) Mijn zoon vertelde mij dat ze ondertussen in het ziekenhuis waren en vroeg of ik daar heen wilde komen.

Aangekomen in het ziekenhuis vroegen mijn zoon en schoondochter of ik ook graag bij de geboorte van hun kindje wilde zijn. Een verzoek waar ik natuurlijk echt geen Nee tegen kon zeggen...Wat een belevenis en bijzonder om dit mee te mogen maken. Ik vind het echt heel lief van mijn zoon en schoondochter.




dochter van:
Bo en Melanie


Het lieve kleine meiske is geboren op vrijdagmiddag 7 november om 16.16 uur, na  een zwangerschap van 37,5 week...Ze is helemaal gezond...weegt 3180 en is 48 cm klein....

De eerst nacht dat de kleine meid, in een bedje doorbracht heeft zij haar ouders heerlijk beziggehouden, Ondanks dat ik s'nachts weer aankwam, thuis in Utrecht, kon ook deze oma die nacht echt de slaap niet vatten...Wat een gebeurtenis de geboorte van je kleindochter van zo dichtbij, meemaken ..Heerlijk, ze is er, ons kleine prinsesje!






35 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd! Prachtig meiske, mooie naam. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd, oma. Wat een prachtig meisje en wat een ontzettend leuke naam! Geniet er maar lekker van! Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh Petra, ik als sentimentele doos zit hier met tranen in mn ogen. Wat onwijs gaaf dat je erbij was! Het lijkt mij zo ontzettend leuk om Oma te mogen worden al denken mijn beide zonen daar nu nog even anders over! ;-) heel veel geluk en plezier met de kleine Tess. Gefeliciteerd! ;-) Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan ben je toch helemaal geen sentimele doos, ik heb behoorlijk zitten stressen en achteraf menig traantje gelaten van ontroering.Eerlijk gezegd is het nog steeds een heel rare gewaarwordig dat ik dit wonder van zo dichtbij heb mogen beleven. Echt Mandy, je weet maar nooit, ik had een jaar geleden nooit gedacht dat mijn oudste zoon vader zou worden..Wij zijn heel erg blij met de kleine en ik geniet er echt onwijs van...xx

      Verwijderen
  4. Wauw wat een mooi kindje! �� Gefeliciteerd met de geboorte van je kleinkind. Ze is op een mooie tijd geboren :) Geniet ervan! Liefsssss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met dit mooie kleine meisje!
    Veel geluk met jullie prachtige kleindochter.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, wij zijn er allemaal heel erg blij mee...

      Verwijderen
  6. Gefeliciteerd met dit lieve meisje:)
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Wat ontzettend bijzonder dat je erbij aanwezig mocht zijn. Geniet van dit kleine wonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toen je vanmorgen op mijn artikel reageerde dat je ook een klein "cadeautje" had gekregen, wist ik het meteen. Ze is oma geworden! Ik ben super blij in jouw plaats Petra! Je wordt een fantastische oma! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel lievred, ik ben heel erg blij met dit "kleine, heel grote" kadootje....

      Verwijderen
  9. Gefeliciteerd!!!! Wat bijzonder dat je erbij mocht zijn en nu ben je echt oma! Wat een prachtig meisje wat lief. Geniet heel veel van alles maar dat gaat zeker lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er zo blij mee...echt het is zo een lief meiske!

      Verwijderen
  10. Ach wat lief van hun dat je bij haar geboorte mocht bij zijn zeg! Gefeliciteerd! Je wordt vast een geweldige oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waaauw! Proficiat! Wat zal je een hippe grootmoeder zijn :) geniet er van hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. van harte gefeliciteerd.! wat fijn dat je er bij mocht zijn en wat een mooi meisje ♥ geniet ervan oma ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze is echt een plaatje om te zien, helemaal gaaf en een bos met haren...wow, ik ga echt haar strikjes kopen voor haar...xx

      Verwijderen
  13. Oh wat leuk! Gefeliciteerd! Wat een schatje is het ook! Genietse!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd! Wat een schattig kindje zeg. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd, fijn dat ze gezond is en wat een prachtige belevenis voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze is helemaal gezond, en dat is een behoorlijke opluchting eigenlijk...dank je wel!

      Verwijderen
  16. Wat mooi! Gefeliciteerd met je kleindochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd!! Geniet lekker van je kleinkind!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat geweldig nieuws!! Van harte gefeliciteerd Petra!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooo gefeliciteerd Petra!
    Ze is super mooi je kleinkindje <3
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat geweldig! Ik zie mijn moeder helemaal voor me ;) Maar van harte gefeliciteerd natuurlijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Auuuuwh wat lief en gefeliciteerd Petra, ze is een prachtige meid. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ze is een lichtje in mijn leven, ik was er vandaag en dan is het heel moeilijk om zo een kleintje terug te geven aan haar pappa en mamma...

      Verwijderen
  22. Wat bijzonder! Van harte!
    Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen